اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب انجام شد؛
عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده ورودی کوی علی آباد (بروال)، در محدوده منطقه سه شهری اهواز که طبق مصوبه شورای تامین استان خوزستان به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب واگذار شده بود با نظارت معاونت طرحهای راه و ساختمان این شرکت و توسط شهرداری اهواز آغاز گردید.


به گزارش روابط عمومی ، مدیر مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب در این باره گفت: جاده موجود که تک باند، با طول۱۶۰۰ متر و عرض ۷ متر می باشد، از نقاط حادثه خيز منطقه به حساب می آید که با اجرای این طرح عرض آن به دو باند ۱۱ مترى افزایش می یابد. 

مهندس شاپور حاتم پور با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه شامل نخاله بردارى، خاک ریزی، اجرای لایه های زیر اساس، اساس و آسفالت می باشد، افزود: در طول این جاده جدول گذاری و پیاده رو سازی به عرض۳ متر و احداث بلوار وسط نیز در برنامه گنجانده شده است. 

وی به هزینه ۲ میلیارد تومانی این پروژه که بصورت مساوی توسط مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری تامین می گردد اشاره و ابراز امیدواری کرد: پس از تکمیل این پروژه، ضمن تسهیل تردد به تاسیسات نفتی و مناطق مسکونی همجوار این جاده، از بروز حوادث رانندگی در مسير مذکور نیز تا حد زیادی کاسته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار