اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ساعت ۱۱:۳۰ از مقابل درب مسجد آیت‌الله جزایری به سمت مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان درباره مراسم روزجهانی قدس در استان گفت: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خوزستان و تشکر از همراهی و همدلی مردم استان با اسلام و انقلاب، خدای متعال را شاکریم که جهان بشریت امروز از اندیشه پویای امام در دفاع از مظلومین عالم، به ویژه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین بهره‌مند شده است. 
  
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهانی در دفاع از بیت‌المقدس شریف و حقوق پایمال شده مردم فلسطین است، اظهار کرد: امسال وارد چهلمین سالروز جهانی قدس شریف می‌شویم. در طول عمر انقلاب، ملت ایران، چهل سال در این روز بزرگ به خیابان‌ها آمدند و از استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب اعلام برائت کردند. 
  
سپهر ادامه داد: امسال  این روز برای امت اسلام اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد؛ چراکه امسال به چهلمین سال و بلوغ این مطالبات عمومی می‌رسیم و از طرفی پاسخگویی به تهدیدها و تحریم‌های اخیر غرب نیز تلقی می‌شود. 
  
مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد: اجتماع عمومی روز جهانی قدس در بیش از ۹۵۰ شهر در ایران صورت خواهد گرفت. در خوزستان نیز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۵۰ شهر و بخش برگزار می‌شود. این مراسم در اهواز ساعت ۱۱:۳۰ جمعه ۱۰ خرداد از مقابل درب مسجد آیت‌الله جزایری در خیابان امام به سمت چهارراه آبادان و مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. سردار رحیم صفوی، مشاور مقام معظم رهبری، سخنران این مراسم خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار