اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
دکتر روغنی رئیس هیئت مدیره شرکت کاغذپارس
دکتر روغنی با تاکید بر احترام به ارزش‌های اخلاقی و انسانی کارگران گفت سیاست هیات مدیره و سهامدارن این شرکت رونق به سفره کارگر میباشد ، ما پرسنل شرکت را کارگر نمی دانیم بلکه همراه ،همکاروشریک تجاری خود می دانیم واگر بیشتراز مسئولین به فکر این عزیزان نباشیم قطعا کمتراز آنها نیستیم چون آنها را اعضای خانواده خود میدانیم.
دکتر روغنی رئیس هیئت مدیره شرکت کاغذپارس در گفتگوی اختصاصی خود با شوشان
 در   پی تعطیلی کارخانه صنایع کاغذپارس هفت تپه توسط تعدادی از کارگران  گفت:
تمام مطالبه بحق و  قانونی کارگران واریز شده هیچگونه مطالبات قانونی یا بدهی تحت هیچ شرایطی به همکاران نداریم.  
و همچنین به دستور مدیرعامل محترم شرکت بمناسبت عید فطر مبلغی تحت عنوان مساعده به پرسنل پرداخت  شده است .

 دکتر روغنی با تاکید بر احترام به ارزش‌های اخلاقی و انسانی کارگران  گفت سیاست هیات مدیره و سهامدارن این شرکت  رونق به سفره کارگر میباشد ، ما پرسنل شرکت را کارگر نمی دانیم بلکه همراه ،همکاروشریک تجاری خود می دانیم واگر بیشتراز مسئولین به فکر این عزیزان نباشیم قطعا کمتراز آنها نیستیم چون آنها را اعضای خانواده خود میدانیم.

وی در ادامه افزود : طرح طبقه بندی مشاغل مصوب شده و در پاره ای نقاط نیاز به بازنگری مجدد و  هماهنگی با  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و در پاره ای از این طرح پست سازمانی و تعداد شغل متقاضی زیاد وجود دارد.
 که برای رفع و اجرای این طرح بازنگری مجدد ضروری است .

 دکتر روغنی با ابراز تاسف از حاشیه سازی های برون سازمانی گفت: از کارگران شریف کاغذپارس تقاضا داریم مطالبات خود را از مجرای قانونی پیگیری کنند نه با خاموش کردن کارخانه و خسارت به اموال شرکت چرا که این صنعت برای  شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه ومعاش آن است .

روغنی افزود هرگونه مطالبات  بحق و قانونی  وصنفی اعضای شورای کارگری که درخواست میشود توسط سهام داران و اعضای هیات مدیره حمایت و اجرایی خواهد شد  اگر چنانچه مطالبه ی حقوقی یا مسئله ی هم وجود داشته باشد پیشنهاد میشود از طریق مسائل درون خانوادگی وبا آرامش از طریق مجاری قانونی که در شرکت وجود دارد بحث ها مطرح شود.

روغنی در مورد بازداشت فرد یا افرادی گفت: از آنجا که خاموش کردن کارخانه تبعات بد اقتصادی برای کشور و منطقه دارد افراد نباید با قوه قهریه مطالبات خود را درخواست نمایند .

مدیران شرکت حامی کارگران و گوش شنوای آنها هستند و اما اگر کسانی  خارج از قانون یا ضابطه صحبت کنند وبخواهند آرامش شرکت را برهم بزنند به طور طبیعی هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت پذیرای همچین بحث هایی نخواهند بود و به طور جدی و قاطعانه از طریق مجاری قانونی مقابل انها می ایستند.

گروه صنایع کاغذپارس در سال 1346 در شمال خوزستان تاسیس و در سال 1349 به عنوان نخستین واحد تولید کاغذ از خمیر به بهره برداری رسید.


اولین واحد تولیدکننده کاغذ چاپ و تحریر در ایران با ۵۰ سال سابقه در امر تولید کاغذ

تنها تولیدکننده خمیر ویرجین شیمیایی در خاورمیانه، و تنها تولیدکننده کاغذ چاپ و تحریر شیمیایی

تولیدکننده محصولات صددرصد ارگانیک و سازگار با محیط زیست، با استفاده از محصولات جانبی کشاورزی و گیاهان یکساله

تولیدکننده اولین کاغذ بهداشتی تأیید شده توسط FDA, BFR و وزارت بهداشت، برای تولید کاغذ و مقوای بهداشتی در صنعت بسته‌بندی

تولیدکننده کاغذ کرافت بهداشتی برای اولین بار در ایران با استفاده از خمیر صددرصد ویرجین

افزون بر900  نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.وهمچنین درحال راه اندازی طرح توسعه جدید شرکت میباشند.

خبرنگار: سمیه اکبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار