اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره سراسری شعر نخل و کارون ٢٦ خرداد ماه در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.
محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: اختتامیه ششمین جشنواره سراسری شعر نخل و کارون ٢٦ خرداد ماه در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد. 
  
وی افزود: جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع بازتاب  فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدّس ،حماسه‌آفرینی‌های شهیدان مدافع حرم در راستای دفاع از ارزش‌ها و نقش خوزستان با عنوان سرزمین نخل و کارون در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و در دو سبک کلاسیک و آزاد برگزار گردید 
  
جوروند در خصوص  آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت: تعداد ٩٧٠ شعر از٢٨٠ شاعراز ١٦استان دریافت شد که پس از پایش اولیه آثار ١٠٩ شاعر به دوردوم جهت بررسی نهایی راه یافتند. 
  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان   ادامه داد: افتتاحیه جشنواره ١٧خرداد ماه در قالب کارگاه یک روزه با حضور داوران و شاعران دعوت شده در تالار فرهنگ برگزار شد و  پس از تشکیل جلسه هیئت داوران جهت بررسی نهایی آثار راه یافته به مرحله دوم، برگزیدگان هر بخش مشخص و در روز جشنواره با حضور مدیران، شاعران و پیشکسوتان حوزه شعر و داستان از ایشان تجلیل خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار