اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
مدیران ورزش خوزستان پاسخگو باشند؛
شوشان - احسان بلیوند:

شاید در تاریخ کم نظیر باشد که برای تماشای یک مسابقه فوتبال که تنها در ۱۰۰ کیلومتری شما باشد ساعت۱۴ عصر  از خانه خارج شده و ساعت ۴ صبح فردای آن روز به خانه برگردید .

اما این اتفاق رقت بار در خوزستان رخ داده است، از عدم فروش اینترنتی بلیط که مدیران سازمان لیگ و هیئت فوتبال خوزستان باید پاسخگو باشند که نمی‌توانیم بگذریم اماسوال اینجاست آیا مدیران ارشد ورزش خوزستان نباید از حقوق شهروندان دفاع کنند؟

آیا افشین حیدری و همکارانش حاضرند اعضای خانواده خود را ۷ ساعت قبل از شروع مسابقه در گرمای ۵۰ درجه خوزستان بر روی صندلی های خشک ورزشگاه بنشانند؟

البته اگر در شیوه مدرن بلیط فروشی  بتوانند بلیطی به دست بیاورند بدون آنکه سیلی و یا اردنگی بخورند یا احتمالاً از دزدیده شدن وسایل شخصی شان جلوگیری کنند.

تشنگی در خوزستان پر از آب و ثروت نابخشودنی است؛ آقایان پاسخ دهید که چرا  ورزشگاه زیبای فولاد  حتی ناتوان در ارائه آب سرد به میهمانان روز دار و غیر روزه دارش  بود؟ از مسائل برودتی هم احتمالا چیزی نباید گفت چون مربوط به کشورهای  ناتوان  حاشیه خلیج فارس است و ما خوزستانی ها که نه نفت داریم و نه صنایع سنگین و  احتمالا  باید به گرمای ۵۰ یا ۶۰ درجه عادت کنیم همچون برده های عهد قدیم . البته از ورزشگاهی  که در جایگاه وی آی پی آن  حاضران با کارتن خود را باد می زنند انتظار دیگری نباید داشت ، ورزشگاهی که حتی یک بوفه ندارد تا تماشاگران تشنه و گرسنه  اش بیش از ۱۰ ساعت در گرمای خوزستان باید هزینه یک بشکه ۲۰۰۰ تومانی آب را از دست فروشان به قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری کنند یا یک بستنی ۵۰۰ تومانی را باید ۵۰۰۰ تومان بخرند، از مسئله گرسنگی چه بگویم که افطار روزه داران با داد و فریاد و حرص و ناراحتی و حقارت بود.


آقایان پاسخ دهید چرا باید خودروی خود را چندین کیلومتر دورتر از محل ورزشگاه و یا در اتوبانی پر از تریلی  رها کرده و با استرس زیاد چندین ساعت را  برای تماشای  یک مسابقه فوتبال، در انتظار اتفاقات تلخی که ممکن است برای مان رخ دهد بنشینیم؟

آقای حیدری، آقای طالقانی، آقایان فتاحی و بهاروند و . . .  شما باید پاسخ دهید که چگونه است که نمی‌توانید از یک جایگاه کوچک برای نشستن تماشاگران تیم دیگری محافظت کنید؟

مسئولان امر پاسخ دهند که آیا فکر میکردید فقط با این تعداد نیرو می توانید درمقابل خیل عظیم هوادارانی که با این بی تدبیری  بیش از ظرفیت ورزشگاه وارد شده‌اند مقابله کرد و اجازه ندهید وارد جایگاه تیم رقیب شوند ؟ مطمئنا همه اینها جدا متاثر از  مسئله عجیب و غریب بلیط فروشی در این مسابقه است .

پاسخ دهید که چگونه توانستید اجازه دهید کودکان و نوجوانان ساعت ۱۱ شب از محل ورزشگاه خارج شده و روانه اتوبان تاریک با عبور ده ها تریلی و کامیون شوند و دوباره بگویید مسابقه برگزار می‌شود؟اگر اتفاقات تلخی می افتاد چه کسی مسئول جان شهروندان بود؟

مطمئنا ابعاد فاجعه بسیار بزرگتر از این است که گفته شد ؛چه از بعد معنوی و چه از بعد مادی،  اما در این یادداشت آنچه که اهمیت دارد جان، مال و وقت شهروندان عزیز است.

از ورود هر چنددقیقه یکبار جیمی جامپ ها که دیگر چیزی نمی توان نوشت اما فقط در نهایت باید گفت که کم  اهمیت بودن این مسابقه برای مسئولین امر آنجا مشخص می‌شود که ساعت ها پس از درگیری و اختلافات تماشاگران،  گروهی جدید از  یگان های ویژه  وارد ورزشگاه و روبروی سکوهای۳۵۰۰۰ تماشگر می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار