اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
عضو شورای شهر اهواز گفت: در صورت عدم ورود نمایندگان خبرگان، نمایندگان مجلس و استاندار جهت حل این مشکل، زمستان امسال عواقب وخیمی را پیش رو خواهیم داشت.
محمدرضا ایزدی در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (2 تیرماه) در سالن جلسان شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد:  حدود دو سال از عمر شورای پنجم می‌گذرد این در حالی است که وارد شرایط جدیدی از مدیریت شهری در شهرداری شده‌ایم. امیدوارم در دو سال باقیمانده از عمر شورا بتوانیم شاهد تغییراتی در بخش عمرانی شهر و خدماتی باشیم که رضایتمندی مردم اهواز را دربرداشته باشد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های نامحسوسی که از طرف کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر از مناطق شهرداری و برخی سازمان‌های آن انجام شد اگر پاسخگویی، راهنمایی، تکریم و تسریع در کار ارباب رجوع به خوبی انجام شود علاوه بر رضایتمندی و جلب اعتماد بیشتر مردم، در درآمد شهرداری بسیار اثرگذار است و موجب افزایش در درآمد شهرداری خواهد بود. 

ایزدی خواستار شد: بنابراین از شهردار تقاضا می‌شود روزهای دوشنبه دیدار عمومی با مردم اهواز را که متاسفانه تعطیل شده بود در دستور کار خود قرار دهند تا در کار مردم تسهیل ایجاد شود. 

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به برخی مشکلات شهرداری اهواز، بیان کرد: جهت پرداخت حقوق کارگران سازمان عمران که بیش از چهار ماه حقوق و دو سال عیدی و سنوات آنها پرداخت نشده و کارکنان اجراییات برخی مناطق که حدود دو ماه حقوق معوقه دارند و مشکل بیمه برخی کارکنان مناطق که تاکنون حل نشده، ترتیبی اتخاذ شود و نسبت به رفع این مشکلات اقدام عاجل شود.

ایزدی درخصوص معضل و مشکلاتی که سیستم آب و فاضلاب برای مردم به‌وجود آورده است، گفت: با توجه به معضل و مشکلات سیستم آب و فاضلاب اهواز و با این حجم خرابی‌ها و تورم موجود اقتصادی، این امکان وجود ندارد که مشکلات با اعتبارات سازمان آبفای اهواز و یا آبفای خوزستان مرتفع شود.

وی ادامه داد: بیش از 50 نقطه ریزش فاضلاب، بیش از 300 نقطه تلاقی آب با فاضلاب و بیش از 450 نقطه بالازدگی فاضلاب در اهواز وجود دارد بنابراین از نمایندگان مجلس خبرگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان به عنوان نماینده ارشد دولت در استان می‌خواهیم نسبت به اخذ و تأمین اعتبار از محل اعتبارات ملی اقدام کرده و مشکل سیستم آب و فاضلاب را حل کنند زیرا زمستان امسال عواقب وخیمی را پیش رو خواهیم داشت.

عضو شورای شهر اهواز درخصوص تغییرات مدیریتی در سطح مدیران، گفت: این حق مدیریت جدید هر دستگاه اجرایی است که برای تسریع در پیشرفت کار، تغییراتی داشته باشد. البته انتظار می‌رود در انتخاب مدیران جدید نهایت حساسیت به کار رود و مدیران متعهد، توانمند و مردمی و به دور از مسائل سیاسی و قومی انتخاب و منصوب شوند تا شاهد مسائل ناخوشایندی در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری نباشیم.

منبع عکس نمایه: خوزنیوز
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار