اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
ورزشگاه غدیر اهواز که مدت زیادی از افتتاح آن نگذشته است دچار خسارتی شده است که امیدواریم هرچه زودتر برای ترمیم آن تصمیمات و اقدامات لازم گرفته شود.
رقابت‌های لیگ برتر حدوداً از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و فدراسیون فوتبال و کمیته‌های ذی‌ربط سازمان لیگ اخیراً طی مصوبه‌ای به دنبال این هستند تا سازوکار ورزشگاه و استادیوم‌های کشور را که درواقع سرمایه فوتبال این مملکت به شمار می‌آیند را برای هرچه مطلوب‌تر برگزاری مسابقات آماده سازند و در صورت عدم رعایت پیش‌شرط های تعیین‌شده اجازه برگزاری بازی‌ها صادر نگردد.


   این در حالی است که چمن یکی از ورزشگاه‌های واقع در استان خوزستان که عمر افتتاحش حتی به یک دهه نیز نمی‌رسد وضعیتی بسیار غم‌انگیز پیداکرده است تا جاییکه به‌هیچ‌وجه نمی‌توان شرایط این چمن را با روز اول افتتاحش قابل‌مقایسه دانست.


این ورزشگاه که پس از ۱۷ سال از آغاز ساخت آن در سال ۱۳۹۰ گشایش یافت، قبل از بازگشایی استادیوم شهدای فولاد خوزستان (فولاد آره نا) اولین و استانداردترین ورزشگاه استان خوزستان محسوب می‌شود این روزها حال‌وروز  چندان خوشی ندارد. ورزشگاهی که به‌طور دقیق در روز 25 اسفند سال 1390 بازگشایی‌شده  اما حالا بعد از تنها 8 سال دچار آسیب‌های جدی شده است. در حالی که ورزشگاه غدیر در فصل گذشته میزبان بازی‌های خانگی استقلال خوزستان و فولاد اهواز بوده است و به نظرمی رسد وضعیت موجود طی همین چند ماه اخیر به وجود آمده است.


البته دراین‌بین موقعیت جغرافیایی ورزشگاه غدیر باعث شد که در اثر سیلاب‌های اخیر کاملاً زیرآب برود و حجم آب در بعضی از نقاط آن به‌قدری بالا آمد که کاملاً مسیر ورود به این ورزشگاه را مسدود کرده بود و این موضوع شاید در وضعیت موجود این ورزشگاه بی تاثیر نبوده است .


از مسئولین هیئت فوتبال خوزستان انتظار می‌رود با توجه به هزینه 690 میلیارد ریالی که برای ساخت این پروژه صورت گرفته است هرچه زودتر در جهت ترمیم این ورزشگاه زیبا و تازه‌ساخت اقدامات لازم را صورت دهند تا این ورزشگاه هم به جمع استادیوم‌های متروکه کشور اضافه نشود.

ورزش سه/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار