اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: بسیاری از مشکلات جامعه با اصلاح فرهنگ برطرف می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت روز عفاف و حجاب افزود: به زودی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در استان خوزستان فعال می‌شوند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس باید مساله رعایت حجاب را از خود شروع کنند مردم نیز باید این موضوع را از مسئولان مطالبه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تاکید بر لزوم تعیین چارچوب برای حجاب در کشور تصریح کرد: بی بند و باری مانع رشد و ترقی جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: معاندان با کمک برخی افراد فاسد و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال سرگرم کردن جوانان با مسائل خارج از قید و بند شرعی هستند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: باید بر نحوه عرضه پوشاک در جامعه نیز نظارت بیشتری شود تا پوشاک عرضه شده متناسب با فرهنگ اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی، شاهان پهلوی و برخی روشنفکران بی هویت علت عقب ماندگی کشور را به جای بی عرضگی خود و فساد درون دربار، به حجاب زنان نسبت می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه به صورت چشمگیری باید افزایش یابد.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

در پایان نماز جمعه اهواز، طوماری توسط نمازگزاران مبنی بر درخواست از قوه قضاییه برای مقابله با بدحجابان امضا شد.‌
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار