اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از برقرای صلح و سازش بین دو عشیره در سوسنگرد با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر اهواز خبر داد.
عبدالعباس زبیدی‌نیا اظها کرد: سه سال پیش به دلیل خصومت شخصی بین دو خانوار از دو عشیره در سوسنگرد، درگیری رخ داده بود که در پی این نزاع، چند نفر از طرفین دعوا زخمی شدند. همچنین عده‌ای برای کاهش التهاب اختلافات به ‌وجود آمده نقل مکان کردند.

وی افزود: پس از وساطت و دخالت دبیر و اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر اهواز بین طرفین درگیر، خوشبختانه طی جلسه‌ای با حضور سادات، بزرگان این دو عشیره، ریش سفیدان و معتمدین با دبیر و اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر اهواز و پس ساعت‌ها بحث و گفت‌وگو، در نهایت پس از سه سال این دو عشیره با اعلام رضایت از یکدیگر مصالحه کردند.

زبیدی‌نیا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و نقش مؤثر دبیر و اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر اهواز در حل و فصل اختلاف به‌ وجود آمده بین این دو عشیره اظهار کرد: شورای حل اختلاف بی‌شک نقش سازنده و مؤثری در پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد صلح و سازش دارد و باید از ظرفیت خوب و مطلوب این نهاد در ایجاد آرامش در جامعه بهره برد و تلاش شود شوراهای حل اختلاف بیشتر مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار