اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مسابقات شطرنج ویژه بانوان در شهرستان گتوند با استقبال خوب ورزشکاران این رشته برگزار شد.
در مسابقات شطرنج بانوان در گتوند از بانوی برتر پیشکسوت این ورزش در این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان گتوند و مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار شوشان در گتوند گفت: این مسابقات ویژه عید قربان و با شرکت ۲۳ نفر از بانوان شهرستان گتوند برگزار گردید که شرکت کنندگان در کتابخانه شهید علی جان امامی گتوند و‌ در فضایی بسیار صمیمی با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر مشخص گردید. 

خدیجه کلهری با بیان نفرات برتر مسابقات اضافه کرد: نفر اول: خانم خورشید یاوری، نفر دوم: خانم مهرناز طاهری، نفر سوم: خانم سارا لیرابی، نفر چهارم: خانم مهسا محمدحسینی
نفرات برتر گروه سنی:
نفر اول گروه سنی زیر 16 سال، خانم نجمه اسکندری، نفر اول گروه سنی زیر 14 سال:خانم نسرین انصاری، نفر اول گروه سنی زیر 12 سال:خانم نرگس مقامی حیدر، نفر اول گروه سنی زیر 10 سال:خانم سارا لیرابی
بانوی برتر پیشکوت:
خانم فاطمه کلهری

وی با تاکید اینکه از شرکت کنندگان هیچگونه ورودی دریافت نگردیده اذعان کرد: هدف از اینگونه مسابقات حضور بیشتر بانوان در میادین ورزشی، معرفی بازیکنان برتر به مسابقات استانی و کشوری است و اینکه در فضایی شاد و صمیمی بتوانند در کنار هم با هم رقابت کنند.

وی افزود : در این مسابقات کوچکترین شرکت کننده ۱۰ سال و بزرگترین آنها ۵۰ سال سن داشته که امیدوارم با توجه به هدف های گفته شد استقبال بیشتری از این ورزش در سطح شهرستان شود.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان گتوند با انتقاد از نبود مکان مناسب جهت برگزاری کلاس های آموزشی اظهار داشت : سالانه چندین دوره مسابقات برگزار می کنیم ولی مکان مناسبی جهت برگزاری کلاس های آموزشی در سطح شهرستان وجود ندارد.
 
کلهری در خصوص پیگیری های انجام شده تا کنون گفت: در این خصوص پیگیری هایی انجام شده که ریاست اداره ورزش و‌جوانان شهرستان گتوند قول مساعد داده شده تا به زودی محل مناسبی در اختیار ما قرار داده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار