اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات برای جبران خسارت کشاورزان آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.
جلیل مختار در تشریح جزئیات دلایل تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبارات به کشاورزان استان خوزستان، گفت: سال گذشته در این منطقه مشکلاتی ناشی از خشکسالی و پیش روی آب شور به رودخانه بهمن شیر و اروند رود ایجاد شده و باعث شد بسیاری از کشاورزان آبادان، خرمشهر و شادگان آسیب ببینند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شور شدن آب رودخانه بهمن شیر که تنها منبع تامین آب نخلستان ها بوده خساراتی را به بخش های زراعی و باغات این شهرها وارد ساخت.

وی تصریح کرد: درپی مکاتباتی که با وزیر کشور و سازمان مدیریت بحران استان خوزستان انجام دادیم، میزان خسارات وارد شده به کشاورزان محاسبه شد و به تائید وزارت کشور رسید و نتیجه آن نیز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان یادآور شد: در پی بررسی های صورت گرفته در نهایت روز گذشته سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به هیات دولت پیشنهاد داد که براساس مواد 10 و 12 مبلغ 20 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزان استان خوزستان تخصیص پیدا کند.

خانه ملت/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار