اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
چرا روز به روز تعداد معتادان کشورمان بیشتر می شود؟
شوشان - رضا خدری :
این روزها نیازی نیست تا برای درک وضعیت اعتیاد در جامعه به آمار و ارقام رجوع کنیم. کافیست با گشتی در شهر و به‌خصوص در مناطقی خاص از آن، افزایش اعتیاد و گردش مواد مخدر در میان افراد را به چشم ببینیم. کار به جایی رسیده است که خرده‌فروشان مواد مخدر در مکان‌های عمومی مشتریان خود را پیدا می‌کنند و گاه در گوشه و کنار میادین شلوغ شهری متوجه حضور دستفروشانی می‌شویم که در ساعت‌هایی خاص مواد مخدر قابل توجهی را به فروش می‌رسانند. سئوال اینجاست که چرا باید تقاضا و عرضه این مواد در میان جامعه تا به این حد افزایش یافته باشد؟
در کشورمان با افزایش قیمت دلار قیمت اجناس به خصوص مواد غذایی افزایش می یابد ولی متاسفانه قیمت مواد مخدرافزایش پیدا نمی کند. و به راحتی خرید و فروش می شود.
چه باندهایی و چه دست هایی در کار است که به راحتی بیشتر از نقل و نبات انواع مواد مخدر خانمانسوز از مرزهای کشورمان توسط قاچاقچیان وارد مملکت می شود. چرا مبارزه اساسی برای ریشه کن شدن ورود مواد مخدر خانمانسوز انجام نمی شود. .... چرا معتادان به خصوص جوانان کم سن و سال در پارک ها و در ملاعام به راحتی مشغول کشیدن مواد مخدر هستند.
جرا چرا چرا چرا !؟
حتی در سریال ترور خاموش که از شبکه یک سیما پخش می شود به طور واضح بیان شده که در این شغل یعنی خرید و فروش مواد، درآمدهای زیادی وجود دارد که هیچکس حاضر نیست حتی دولت از این درآمدها چشم پوشی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار