اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مدیرعامل سازمان آب و برق از آمادگی و ظرفیت مناسب سدهای استان جهت کنترل سیلاب خبر داد.

فرهاد ایزدجو اظهارکرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، مبنی بر بارش باران و هشدار مدیریت بحران استان در خصوص احتمال افزایش روان آب‌ها و سیلاب‌های محتمل، اقدامات لازم برای کنترل سیلاب‌های احتمالی صورت گرفته است.

وی افزود: سدهای استان آمادگی و ظرفیت مناسب جهت کنترل سیلاب‌های احتمالی را دارند و از این حیث خطری پائین دست سدها را تهدید نمی‌کند.

ایزدجو تصریح کرد: در حال حاضر رصد دقیق شرابط آب و هوایی و حجم ورودی آب در سازمان آب و برق صورت گرفته و تمهیدات مناسب در نظر گرفته شده است. همچنین در صورت فعال شدن مسیل‌های بعد از سدها با برنامه‌ریزی و کاهش خروجی‌ها، آب در رودخانه‌ها تنظیم شده و اجازه تداخل این جریانات و افزایش روان آب سیلابی داده نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: از مردم تقاضا داریم در زمان وقوع بارش‌ها به دلیل نوسانات طبیعی آب در رودخانه‌ها، از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه و یا محل گذر مسیل‌ها اجتناب کرده و رعایت احتیاط را به عمل آورند. همچنین اخبار و اطلاعیه‌ها را از مراکز معتبر، مانند صدا و سیمای استان، ستاد مدیریت بحران استان و روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان دنبال و دریافت کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار