اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
سایر مناطق به دلیل نبود رشد و توسعه و به تبع آن ساخت و ساز و خرید و فروش کمتر، از ارزش افزوده کمتری برخوردار بوده و درآمد کمتری برای شهرداری دارند.

مراسم افتتاح فاز نخست مجموعه فرهنگی، ورزشی غدیر در کوی علوی اهواز با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز، آیت الله حیدری و فرهانی نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، شهردار اهواز و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و فرماندار اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز در این مراسم استاندار خوزستان گفت: با احداث پروژه های مختلف در مناطق محروم و ایجاد ارزش افزوده در این مناطق، درآمد شهرداری افزایش پیدا می کند.


غلامرضا شریعتی گفت: اگر بخواهیم شهرداری اهواز از لحاظ مالی به یک شهرداری قدرتمند تبدیل شود، باید بر رشد و توسعه متوازن شهری در مناطق مختلف تاکید داشته باشیم، تا شاهد ایجاد عدالت باشیم؛ ایجاد عدالت و توازن و خدمات دهی در مناطق مختلف وظیفه ما مسئولان است که رویه شهردار جدید و شورای اسلامی شهر اهواز بر این مسیر است که به سمت ایجاد توازن و عدالت در مناطق مختلف شهر پیش بروند و ما نیز از این موضوع حمایت می کنیم.

استاندار خوزستان با بیان این که در بین مناطق شهرداری فقط سه یا چهار منطقه از درآمد خوبی برخوردارند، گفت: سایر مناطق به دلیل نبود رشد و توسعه و به تبع آن ساخت و ساز و خرید و فروش کمتر، از ارزش افزوده کمتری برخوردار بوده و درآمد کمتری برای شهرداری دارند.

وی ادامه داد: در سایر کلانشهرها مانند تبریز و اصفهان توازن منطقه‌ای را برقرار کرده اند از این رو طبقه متوسط و بالای جامعه برای ساخت و ساز در نقاط مختلف شهر ربط دارند و همین مساله باعث افزایش درآمدهای شهرداری می‌شود.


شریعتی احداث پروژه هایی مثل مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر در مناطق کم برخوردار را عاملی برای کاهش فاصله رفاهی این مناطق با سایر منطقه ها خواند و افزود: این پروژه ها با ایجاد ارزش افزوده و افزایش رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این مناطق، برای شهرداری رشد درآمد مالی به همراه دارد.

استاندار خوزستان در ادامه در خصوص تجهیز منطقه به یک ایستگاه آتش نشانی عنوان کرد: یکی دیگر از عوامل توسعه شهری متوازن، داشتن امکانات ایمنی مثل ایستگاه آتش نشانی در منطقه است.

استاندار خوزستان بیان کرد:  قول همکاری ما برای احداث این ایستگاه آتش نشانی مساعد بوده و از شورای اسلامی شهر و شهردار خواستار پیگیری این مساله هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار