شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل:
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: در خبر محتوا، تیتر و اثر بخشی مهم است، باید به کیفیت خبر توجه ویژه کرد نه کمیت آن. در واقع خبر باید تاثیرگذاری داشته باشد.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل: استاندارد سازی ارتباطات در شهرداری اهواز انجام می شود

شوشان: اولین جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز با مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برگزار شد.

در این نشست مسائل، مشکلات مدیران روابط عمومی مناطق و چگونگی افزایش بهره وری و راندمان کاری توسط مدیرکل ارتباطات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

علیجانی ضمن خوش امدگویی به مدیران ارتباطات مناطق گفت: شهرداری یک نهاد خدماتی و اجتماعی است . خدمات دهی مطلوب ارتباط مستقیم تعامل با شهروندان است که این تعامل توسعه شهر را در پی دارد.

علیجانی با اشاره به مشکلات اداره های ارتباطات در مناطق گفت: مدیران روابط عمومی تنها مسئول تشریفات نیستند. روابط عمومی ها باید به دنبال تاثیر مثبت عملکرد و اقدام هایشان باشند و انتظار میرود مدیران مناطق هشتگانه شهرداری اهواز با نگاه فرا منطقه ای به سیستم شهرداری خدمت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: در خبر محتوا، تیتر و اثر بخشی مهم است، باید به کیفیت خبر توجه ویژه کرد نه کمیت آن. در واقع خبر باید تاثیرگذاری داشته باشد.

علیجانی با بیان این که برای پیش برد اهداف روابط عمومی شهرداری اهواز نیاز به نوآوری و بروزرسانی داریم، گفت: تلاش های مدیران و کارگران زحمت کش شهرداری اهواز در نشر و بازتاب خبرهای ما نمود پیدا می کند.

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای عملکرد کارمندان، افزایش کیفیت و بازدهی شهرداری اهواز، عملکرد اداره ارتباطات مناطق و سازمان ها ارزیابی می شود و بخاطر زیر سوال نرفتن سیستم شهرداری، عملکرد ضعیف افراد منجر به تجدید نظر در سمت آنها خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با انتقاد از شیوه تبلیغات محیطی شهر و عدم پوشش صحیح مناسبت های ملی و مذهبی توسط شهرداری های مناطق عنوان کرد: تبلیغات و نحوه اجرای مناسبت ها سلیقه ای نیست باید یک تیپ، یک شکل و هماهنگ اجرا شود. اگر اجرا و پیاده کردن آن توسط مدیران مناطق انجام می شود باید داری تقویم و فرم باشد و از هفته های قبل تدارک آن دیده شود . چنانچه در اجرای تبلیغات محیطی توسط حوزه های مختلف ابهام وجود دارد باید تعیین تکلیف شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با مبنا قرار دادن شهرداری کلانشهرهای موفق و ارائه الگوی موفق شرح وظایف امور ارتباطات شهرداری اهواز را استاندارد کنیم.


علیجانی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات تصریح کرد: استفاده از ابزار منطقه، تبلیغاتی و رسانه ای که در اختیاردارید به نفع کاندیدها و جریانات سیاسی در انتخابات ممنوع است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در پایان از برگزاری یک جشنواره و کارگاه آموزشی انگیزشی برای مناطق و سازمان ها در سطح مدیران و کارشناسان خبر داد و ادامه داد: یک تیم حرفه ای کار آنالیز مناطق و سازمان ها را بر عهده میگیرد و افرادی که به خوبی کار کردند و طی مراسمی با حضور شهردار از آنها تقدیر به عمل می آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار