اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
شوشان : متن نطق میان دستور امروز (سه شنبه ۹۸/۸/۲۸) مهندس حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

به نام خداوند جان آفرین
سلام و درود بر شهدا، امام شهدا و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری
و سلام بر ملت شریف ایران اسلامی، نمایندگان ارجمند
و هزاران درود بر مردم نجیب و مومن : بهبهان، آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه، جولکی و حومه بزرگ

زان یار دلنوازم، شکریست با شکایت گر نکته دان عشقی، بشنو تو این حکایت

در این لحظه که با شما سخن می گویم: دیار سرداران نامی جنگ و انقلاب، مهد تاریخ و فرهنگ، دارالمومنین، بهبهان من،
به سبب نا آرامی های اخیر و به تبع آن سوء استفاده هایی که مورد تائید و پذیرش مردم با فرهنگ آن دیار نیست، نه تنها بخشی از واحدهای خدمات عمومی و خصوصی، بانک ها و زیرساخت های شهری خود، بلکه مهمتر از همه آرامش و امنیت خود را از دست داده که اینجانب با احترام و تاکید همیشگی ام بر حق اعتراض و انتقاد مردم و جوانان عزیز و محکوم نمودن برهم زنندگان نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی، علاوه بر پیگیری های شبانه روزی چند روز اخیر خود، تقاضای رسیدگی فوری کلیه دستگاههای ذیربط اجرایی و امنیتی در برقراری کامل آرامش، رفع کمبود های عمومی حادث شده و بررسی دقیق ابعاد، علل و عوامل خسارت های مالی و جانی به دولت و مردم حوزه انتخابیه ام را طبق قوانین و مقررات خواهانم.
امروز عمده سخنانم با آقای روحانی است:
آقای رئیس جمهور در شب میلاد پیامبر مهربانی این بود عیدی مردم؟؟!! آنچه که آنروز بر مردم گذشت بر اصحاب کهف نگذشته بود...
در جایگاه رئیس دولت و رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی، با کدامین حق نظرات نمایندگان مردم را در افزایش قیمت بنزین جویا نشدید و به آن ها توجه ننمودید؟؟

شمایی که ادعا دارید و بر سر مردم منت می گذارید که افزایش قیمت بنزین را 5 سال به تاخیر انداخته اید، گزارش دهید طی این 5 سال تورم به کجا کشیده شده است؟ سقوط ارزش پول ملی به کجا رسیده است؟ در برابر افزایش لجام گسیخته قیمت ها حقوق کارگران و کارمندان چه میزان افزایش داشته است...
در کمال حیرت همواره از افزایش 300 درصدی قیمت بنزین بدون آثار تورمی دم می زنید....
در حالیکه همه شاهد عملکرد ضعیف شما در کنترل بازار و نظارت بر قیمت ها در چند سال اخیر بوده ایم ...

به خدای احد و واحد قسم که اگر ناکارآمدیتان همچو قبل در کنترل قیمت ها تکرار شود ، مجددا می گویم تکرار شود :

پولدار پولدار تر و فقیر فقیر تر
و ما در پیشگاه خداوند سرافکنده تر

چرا فقط مدیریت مصرف سوخت را در بازنگری قیمت بنزین می بینید، ای کاش و هزاران کاش کیفیت خودروهای بی کیفیت و پرمصرفتان را نیز بازنگری می کردید...
آیا در این سهمیه بندی بنزین، فکر تابستان سوزان خوزستان را کرده اید؟؟
ای کاش و ای کاش لحظه ای فرصت می گذاشتید و مناظره ها و صحبت های انتخاباتی خود و معاون اولتان را مرور می کردید: افزایش نرخ بنزین و توزیع یارانه و پول نقد را با طرح خنده، به تمسخر می گرفتید.. به یک باره چه شد ؟؟!!!
مطمئن باشید افزایش 300 درصدی قیمت بنزین زندگی قشر ضعیف و آسیب پذیر را نشانه گرفته و اثرات اجتماعی آن بیش از پیش در بروز طلاق ها، فساد و دهها بزه و معضل دیگر رخ می نماید.
آقای روحانی به جای دست در جیب مردم کردن، جلوی بذل و بخشش ها، بریز و بپاش ها، سفرهای غیر ضروری خارجی و اشرافی گری برخی مدیران را می گرفتید.
گناه مردمی که در حسرت نان، سر بر بالین می گذارند چیست؟؟

در صحبت هایتان در محافل مختلف از بهبود معیشت صحبت می کنید!!!
کدام بهبود معیشت؟ ؟ برای چه کسانی؟؟
آقای رئیس جمهور شما با چشمان تیز بینتان در کجای این مملکت از مردم نظر سنجی کردید که وضع و حالشان خوب است تا ما هم برویم و ببینیم.
نکند شما هم سر همان کوچه که گوجه ارزان می فروختند نظر سنجی کرده اید؟!!
جایگاه کارگران جز سقوط در برابر صعود فزاینده قیمت ها چیست؟
بوی تعفن فساد یک عده مفسد و زالوی اقتصادی مشام مردم را پر کرده است.
مردمی که در پی نان شب و انواع داروهای سرطانی، جهیزیه، مسکن، اجاره و دهها مشکل دیگر هستند، دیگر طاقتشان از این همه فساد، بی عدالتی، بی توجهی و بی تدبیری سر رفته است.
رقم اختلاس های چندین سال اخیر را جمع بزنید ببینید می شود چند خوزستان و سیستان و دهها شهر و استان دیگر را آباد کرد...
آیا اختلاس گران بی وجدان صدای خرد شدن استخوان های مردم را می شنوند؟
در این جنگ نا برابر مردم از دشمن باید ترکش بخورند یا از یک مشت اختلاس گر و رانت خوار که فضای اقتصادی و معیشتی مردم را به لجن کشیده اند؟
مرگ بر مفسدین و رانت خورانی که در لباس دوستی از این ملت شریف مبرند و می خورند و می تازند..!
در گوشه ای از این مملکت عده ای از نبود امکانات اولیه زجر می کشند و به بهانه نبود بودجه، زندگیشان به نابودی کشیده، اما در گوشه های دیگر این مملکت در جاهایی که نیاز آنچنانی برای ساخت و توسعه نیست میلیاردها تومان هزینه می شود. زیرا در کمال حیرت از ژن خوب به قوم خوب و طایفه خوب و استان خوب هم رسیده ایم.
خوزستان و خوزستانی در پائیز بی مهری جان می دهد.
مردمی که مستحق بهار هستند، در زمستان سرد بی عدالتی مانده اند و در آتش تبعیض تابستان می سوزند!
خوزستان روایت تلخ نداری در اوج دارایی است. نفت برای خوزستان برکت و فرصت نیست بلکه مصیبت است و مصیبت!
میدان جدید نفتی «نام آوران» فصل تلخ دیگری از داستان تلخ خوزستان است. داستانی که نامش برای خوزستان مانده و نانش برای دیگران
کاش نام این میدان را می گذاشتند «نان آوران»....

جناب آقای حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش :
یک مهر دیگر هم با بی مهری در اثر عدم تحقق و اجرای رتبه بندی معلمان، تبدیل وضعیت فرهنگیان حق التدریسی که قولش را داده بودید، گذشت.
آقای وزیر عده ای از فرهنگیان حوزه انتخابیه ام آرزوی دریافت مطالبات خود را به آن دنیا بردند. آیا این وضعیت شایسته فرهنگیان صبور و بی ادعا است؟؟ شما باید پاسخگوی این وضعیت باشید.

نمایندگان ملت شما شاهد باشید دیاری که بیش از 1100 شهید و صدها جانباز،آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب کرد و شهری که زیر موشک رژیم بعث 74 شهید را پرپر کرد امروز با بی مهری مواجه شده و جز مناطق جنگی محسوب نشده است. شهری که هنوز درد و ترکش های جنگ را با خود دارد. شهری که پیشانی ایثار و شهادت خوزستان است.
در پایان، پیرو مکاتبات و جلسات اینجانب، از برادر ارزشمندم سردار سرلشکر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح مصرانه تقاضا می کنم به حرمت خانواده شهدا، مردم انقلابی و شریف حوزه انتخابیه ام در ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه و لیست مناطق جنگی تجدید نظر نمایند.
والله این لطف به مردم بهبهان عزیز نیست بلکه مطالبه حقشان است.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار