اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری با اشاره به صدور ابلاغیه‌ای از سوی وزیر نفت خطاب به شرکت‌های نفتی زیرمجموعه این وزارتخانه در حوزه جنوب، گفت: تمام امکانات شرکت‌های نفتی برای رفع مشکلات به‌وجود آمده ناشی از بارندگی پرحجم در خوزستان بکارگیری شد.
محسن پاک نژاد اظهارداشت: بعد از دستور وزیر نفت برنامه‌ریزی و تقسیم کار لازم بین شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران و نفت اروندان برای امدادرسانی به مردم ساکن مناطق دچار آبگرفتگی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بارش روز دوشنبه ۲۵ آذرماه به‌دلیل شدت بالا در فاصله زمانی کوتاه برخی از شهرها از جمله اهواز و کارون دچار آبگرفتگی وسیع شدند، ادامه داد: در این راستا از سوی وزارت نفت کارگروهی تشکیل شد تا بر فعالیت اقدامات برنامه‌ریزی شده نظارت شود.

معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این قرار شد اگر کمبودی در روند امدادرسانی مشاهده شد از طریق این کارگروه نسبت به بهینه شدن اقدامات تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، ساعاتی پیش مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد؛ مشکل آبگرفتگی بیش از ۹۵ درصد مناطقی از شهرهای اهواز و کارون که به این شرکت محول شده بود برطرف و آب‌ها تخلیه شد و هم‌اکنون عبور و مرور در این مناطق برقرار است.

سامانه بارشی روز دوشنبه هفته گذشته ۷۳.۹ میلیمتر بارندگی در اهواز به دنبال داشت. این بارندگی باعث آبگرفتگی و سرریز فاضلاب چندین شهر از جمله اهواز شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار