اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
سرمربی قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال خوزستان :
شوشان  :  سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز با اشاره به قهرمانی تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال خوزستان، گفت: متاسفانه تیم به نماینده رامهرمز منتسب شده است و او نیز نه تنها به ما کمک نمی‌کند، بلکه مانع هم سر راه تیم قرار می‌دهد.

 احمد زنگنه‌ نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره قهرمانی تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال خوزستان، اظهار کرد : ابتدای فصل کار را دیر شروع کردیم و فرصتی برای بدنسازی نداشتیم ولی با این وجود در چهار پنج هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم. در ادامه نیز بازیکنان به شرایط بهتری رسیدند و نتایج بهتری به دست آمد. در مجموع عملکردمان خوب بود.

وی با بیان این‌که سطح لیگ برتر استان نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته است، عنوان کرد: هدف ما قهرمانی و صعود به لیگ دسته سه کشور است و به قهرمانی تیمم شک ندارم و حتی چهار هفته پیش از اتمام لیگ نیز به این مهم خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز گفت: با مشکل مالی مواجه هستیم و در رامهرمز حمایت نمی‌شویم. در شهرستان ما همه چیز به مسایل سیاسی بر می‌گردد و باید وابسته به جناح خاصی باشیم تا امکانات در اختیارمان قرار بگیرد. قهرمانی نیم‌فصل اول ما بدون حمایت مسئولان بود.

وی ادامه داد: در هفت بازی که در رامهرمز بازی کردیم، عملا میهمان بودیم و فقط روزهای بازی، استادیوم را به چشم می‌بینیم. رختکنی در اختیار نداریم و کنار زمین لباس می‌پوشیم. ما برای پرداخت هزینه‌های اولیه با مشکل مواجه هستیم و در نیم فصل اول تنها شهردار رامهرمز به ما کمک کرد و هیات فوتبال شهرستان به هیچ عنوان به ما کمک نمی‌کند و تا پول زمین را دریافت نکند، اصلا زمین را روز بازی در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

زنگنه ‌نژاد افزود: متاسفانه این تیم به نماینده رامهرمز منتسب شده است و او هم که گوشی‌اش در دسترس نیست. باتوجه به این‌که تیم منتسب به نماینده است، کسی دیگر به ما کمک نمی‌کند. نماینده هم نه تنها به ما کمک نمی‌کند، بلکه مانع هم سر راه تیم قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: برای ورودی مسابقات از نماینده رامهرمز خواهش کردیم که پول به ما بدهد، اما در نهایت پول ورودی را سرپرست تیم با فروش زمینی که داشت، پرداخت کرد ولی نماینده شهرستان تا امروز ریالی در این زمینه به ما نداده است.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز گفت: این تیم قدیمی‌ ترین تیم لیگ برتر استان است و اکنون نیز با اختلاف صدرنشین است و اگر کسی به ما کمک نکند، از لیگ استان انصراف می‌دهیم. من حتی به نماینده رامهرمز هم گفتم که به دست نشانده‌هایت در هیات فوتبال بگو که پا در کفش ما نکنند وگرنه یا از لیگ استان انصراف می‌دهم یا بازی‌های‌مان را به شهر دیگر می‌بریم.

وی عنوان کرد: ‌تاکنون به جز شهردار و عوامل شهرداری، یک مسئول در شهرستان از جمله هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان رامهرمز پس از قهرمانی نیم‌فصل یک پیام تبریک هم برای ما ارسال نکرده است. بازیکنان ما بدون چشم‌داشت کار می‌کنند و برای بازی‌های خارج از خانه نیز با خودروهای شخصی خودشان می‌آیند. تاکید می‌کنم اگر در ادامه حمایت نشویم، انصراف 
می‌دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار