اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد:
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: اجرای پروژه های بزرگ اهواز با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

شوشان: استاندار خوزستان پنج‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سطح کشور، پروژه‌های بسیاری را انجام داده و بیشترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های آن در خوزستان اجرا شده است.

شریعتی گفت: فعالیت بسیج سازندگی در کشت نهال در کانون‌های ریزگرد نیز نمونه‌ای از اقدامات قرارگاه سازندگی و بسیج در خوزستان است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حوزه شهری و عمران شهری آن گونه که باید و شاید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در خوزستان مانند شهرهای دیگر ورود نکرده است. قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در شهرهای دیگر، شهر را حمایت کرده و منشأ خیر شده و توسعه شهری را گسترش داده و با روش‌های مختلف، منابع مالی را تأمین کرده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه زمانی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به منظور کار در کلان‌شهرها اعلام آمادگی کرده بود، ما در اهواز استقبال چندانی نکردیم و منابع مالی را تهیه نکردیم، تا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امکان ورود به اهواز را داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: اکنون قرارگاه خاتم‌الانبیا در اهواز ورود کرده است و مشاهده می‌کنیم باوجود مطالبات و مشکلاتی که دارند، به علت احساس تعهد نسبت به اهواز، در این زمینه ورود کرده‌اند. امیدواریم در این زمینه این قرارگاه در اهواز فعال و پروژه‌های بزرگی مانند تقاطع‌های غیرهمسطح که حمل و نقل شهری را روان می‌کنند، اجرا شود.

وی با اشاره به توافق شهرداری اهواز با قرارگاه خاتم به منظور اجرای سه پروژه شهری و آغاز اجرای سایر کارها، تصریح کرد: اهواز از نظر زیرساخت‌های کلان‌شهری عقب‌مانده که امیدواریم با اجرای دیگر پروژه‌ها، این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار