اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
شوشان - زمان بابادی شوراب :
حکایت :
حکایت شده روزی گاو وحشی نری در روستا رها شده بود.
علاوه بر خوردن محصولات کشاورزی، به کشتزارهای موجود لطمه وارد نموده و آنها را زیر پا له کرده و باعث نابودی محصولات کشاورزی گردیده بود.
صاحب گاو نر وحشی با ترکه ایی که در دستش بود گاو فرتوت ماده و ناتوانی را که در منزلش بسته بود با شلاق می زد و می گفت: محصولات کشاورزی من را نابود می کنی؟
که همسرش سر رسید، دست مرد را گرفت و گفت مرد حسابی چکار این ماده گاو شیرده داری، که با مقدار شیری که از او بدست می آید لبنیات خانواده تامین شده و هر چند سال یک گوساله بدنیا می آورد؟
گاوی که محصولات کشاورزی تو را خراب می کند، آن گاو نر قوی وحشی است چرا این گاو ماده بینوا را با شلاق می زنی؟
مزرعه دار در جواب گفت اگر این گاو هم توان داشت و رها می شد الان از آن گاو نر بدتر می کرد.

واقعیت :
جناب دکتر عباسی عزیز، لطفا زیاد تندروی نکنید تا اینگونه استنباط نشود که می خواهید از احساسات مردم سوءاستفاده جناحی و گروهی کنید!
مردم بخاطر شما و تفکر شما نیست که به صحنه آمدند و همچنین نه از روی دشمنی با دسته اصلاح طلب.
بله مردم با اعتقادات مختلف با باور به اینکه شهید سپهبد سلیمانی یک قهرمان ملی و مذهبی است، به پاس احترام و قدردانی از ایشان، برای تشییع جنازه آمدند.

سریع جوگیر نشده و شلاق حرف های بدون سندتان را به تنه فرتوت و رو به زوال اصلاح طلبان  که دم دست هستند نزنید، آنها خودمنفعل هستند 
سعی کنید برای گرفتن انتقام سخت از مجرم واقعی، در پی ایجاد اتحاد ملی باشید و قطعا با ایجاد تفرقه داخلی، اهداف دشمن تامین خواهد شد و پای ملتی که بدون توجه به کوتاهی و ناتوانی شما در اداره مملکت(فرقه های اصول گرا و اصلاح طلب) همواره به وظیفه دینی و میهنی خود عمل کرده را (صرفا بخاطر بهره برداری ناصواب از این واقعه تلخ)به این موضوع نکشانید.

جناب عباسی اگر شما مدرکی دال بر خیانت دوستان اصلاح طلب خود دارید، از طریق قانون و مجرای قانونی اقدام کنید و جامعه را دچارتشویق و توصیه به هرج و مرج نکنید.
ما مسلمان هستیم و تابع قانون شریعت اسلام و اعتقاد داریم دین اسلام کامل ترین و قانونمند ترین دینی است که خدا برای بندگان خویش بعنوان آخرین شریعت و راهنما نازل فرموده و شما با این حرف های نامناسب و تشویق مردم به کارهای خودسرانه و کسب منافع شخصی و دسته ایی، این دین خدایی را خواسته یا ناخواسته توسط دشمنان  زیرسئوال خواهید برد‌.

جناب عباسی عزیز همین تندروی های شما در شش سال گذشته بود که باعث گردید مردم از ترس چاه تفکرات شما به چاه بزرگتری مانند دسته روحانی افتاده و به او و تیمش رای دهند و از او بتی و قهرمانی برای آزادی و رهایی خود از دست شما بسازند.
جناب دکتر عباسی مملکت را با میدان فوتبال که در آن توافقات قبل از بازی(گاو بندی)صورت گرفته است اشتباه نگیرید، مردم نیز دیگر حوصله شان از این بازی های نمایشی سر رفته وکاری نکنید که خدایی نکرده مردم دچار اشتباه دیگری شوند
 اگر واقعا اعتقاد به دشمنی بزرگ مانند آمریکا دارید بیایید از طرق قانونی و با ایجاد اتحاد در جامعه ، به مبارزه با آن بپردازیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار