اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
شوشان - داوود مدرسی یان :
آمریکایی ها بعد از موشک باران #عین_الاسد نگذاشته اند حتی یک عکس از پایگاه و نقاط موشک خورده، منعکس شود بعد عده ای انتظار دارند رئیس جمهور آمریکا بیاید در تلویزیون اعلام کند که ما 200 کشته و زخمی داده ایم!

این چه ساده لوحی است که برخی از ما داریم و فکر می کنیم افسران و نیروهای ارتش آمریکا در یک پایگاه نظامی بعد از ضربات 30 موشک، همانند خودمان در حوادث طبیعی و تصادف و سیل و زلزله و ... که سریع گوشی هوشمند را از جیب مبارک در آورده و شروع به فیلم گرفتن می کنیم و از همانجا فیلم ها را در گروه های مجازی و پیج های اینستاگرام مان پخش می کنیم، آن افسران حرفه ای آموزش دیده هم گوشی در می آورند و فیلم می گیرند و نشر می دهند؟ کی قرار است سواد رسانه و قدرت تحلیل یک عده از ما که دارای مدارج تحصیلی هم هستیم بالا رود؟

معلوم است دشمن به هیچ وجه احساس و پالس ضعف از خود ارسال نمی کند و با انتشار تصاویر کشته ها و زخمی های خود، افکار عمومی جهان و مردم خودش را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

اولاً، همین که بعد از 70 سال، اولین بار یک کشور به صورت رسمی و مستقیم پایگاه های نظامی آمریکا را هدف قرار می دهد و رئیس جمهور آمریکای ابرقدرت چند دهه پیش، صراحتاً اعتراف می کند که بله ما را زدند ولی تلفات نداشته ایم، یک دستاورد ستودنی است. آمریکای ابرقدرت که در 2003 و 2004 عراق و افغانستان را کمتر از یک و دو ماه اشغال کرد امروز در رسانه ها رسماً خوشحالی می کند که آسیب کمی به پایگاهش رسیده!

ثانیاً، آمریکایی ها اگر مدعی اند تلفات نداشته اند چرا به رسانه های رسمی عراق اجازه نداده از خرابه های پایگاه عین الاسد عکس و فیلم گرفته و منتشر کنند؟ چرا آمریکایی ها به اطلاعات عراق اجازه ورود به پایگاه را نداده اند؟

ثالثاً، رهبر انقلاب فرمودند این ضربه فقط یک سیلی بوده و ماجرای انتقام مسئله دیگری است و آمریکا باید از منطقه خارج شود! این سخن یعنی اینکه انتقام ایران راهبردی است و مدت دار است.

رابعاً، مطمئن باشید ماه پشت ابر باقی نمی ماند و روزی اسناد این تلفات بیرون خواهد آمد. اما بر احساسات خود غلبه کنید و اسیر عملیات روانی دشمن نشوید. معلوم است ترامپ حال خود را خوب نشان داده و سعی می کند با عملیات روانی با اذهان بازی کند!

تاریخ معاصر نشان می دهد آمریکا تنها به کسانی حمله کرده که ضعیف بوده و قدرت دفاع و مقاومت نداشته اند. حالا با آغاز 2020 مهم ترین پایگاهش در منطقه موشک باران می شود و حتی در زبان نیز نمی تواند تهدید کند!

بحث مبارزه ایران اسلامی با آمریکا، به انتقام خون پاک #حاجقاسمسلیمانی محدود نمی شود. این مبارزه 40 سال است شروع شده و تا تشکیل تمدن بزرگ جهان اسلام و حکومت جهانی اسلام ادامه خواهد داشت. ماجرا را به انتقام خلاصه نکنید و البته صبوری جزوی از مبارزه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار