اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
در آیین اختتامیه رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور در اهواز، از خردسال‌ترین دختر وزنه‌بردار کشور با حضور رئیس فدراسیون تجلیل شد.
روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور، امروز (۲۰ دی‌ماه) با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و دومین یادواره استان بهمن مطلق در سالن شهدای وزنه‌برداری اهواز برگزار شد.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، قریشی  رئیس هیات وزنه‌برداری استان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان و علاقه مندان به رشته وزنه‌برداری از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها بودند.

در این دوره از مسابقات ۱۴۴ وزنه‌بردار از ۲۷ استان شرکت داشتند. نکته قابل توجه این بود که باتوجه به این که رکوردهای ورودی مسابقات بالا بود و بر اساس قوانین فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار شد، فقط سه تیم توانستند با ترکیب کامل در مسابقات اهواز شرکت کنند.

در پایان سه روز رقابت وزنه‌برداران کشور در اهواز، در نهایت تیم‌های خوزستان، اصفهان و مازندران به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در آیین اختتامیه این مسابقات نیز از رویا پارسا جم، خردسال‌ترین دختر وزنه‌بردار کشور که اهل خوزستان است، با حضور رئیس فدراسیون تجلیل شد.

همچنین در مراسم اختتامیه، حکم جهانفر دانش، عضو خوزستانی کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری توسط علی مرادی اهدا شد.

در این مراسم از جمعی از پیشکسوتان و مربیان وزنه‌برداری خوزستان و اسپانسرهایی که در برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها تلاش و حمایت داشتند، با اهدا لوح تقدیر و تندیس مسابقات، تجلیل شد.

همچنین در این مراسم یاد و خاطره مهدی خلیلی، وزنه‌بردار خوزستانی که مدتی پیش درگذشت و اعضای بدن وی اهدا شد، گرامی داشته شد و از پدر وی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بابت همکاری جهت میزبانی از این دوره از مسابقات قدردانی شد.

امشب سالن وزنه برداری اهواز مملو از جمعیت و علاقه مندان به این رشته بود. همچنین سرمربی تیم اردبیل از این که مراسم اهدای مدال دسته سنگین وزن به تاخیر افتاد و پس از آیین اختتامیه برگزار شد، گله‌مند بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار