اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
شوشان - سید لطیف فاضلی :
انتخابات مجلس یازدهم با حذف اکثریت کاندیداهای اصلاح طلب در اهواز و حذف چهره مطرح حوزه اصولگرایی که میتوانست منجی لیست اصولگرایان باشد، در حال پیگیری است و مردم به دقت فعل و انفعالات انتخابات را پیگیری می کنند.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری همه آحاد مردم در انتخابات و لزوم پررنگ کردن صفوف مومنین و ایجاد حماسه ای ستودنی و برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب، باید با مشارکت حداکثری در جهت تقویت روحیه مردم سالاری و جمهوریت نظام گام به سوی آینده ای توام با پیروزی در عرصه های داخلی و بین المللی برداشت.

بدیهی است که هیئت نظارت با بررسی صلاحیت ها و با توجه به مستندات، دست به رد بسیاری از کاندیداها زد؛ که این مستندات مبتنی بر گزارشات بوده است یا اسناد متقن و مستدل خود محل مناقشه است؛ اما این پایان ماجرا نیست و بسیاری هم مستنداتی برای رد آنها وجود داشت که نسبت به آنها با رآفت و عطوفت برخورد شد.

افراد ذینفوذ توانستند براحتی صلاحیت خود را دریافت کرده و کاندیداهایی که کمتر با نوع کارکرد این هیئت آشنا بودند، نتوانستند از سد محکم شورای نگهبان عبور کنند و حقانیت خود را ثابت کنند.

این درحالیست که تنها از سبد موجود در عرصه انتخابات ، باید دست به انتخاب زد؛ که نبود همه سلیقه ها نقصانی است که دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به آن توجه جدی داشته باشند.

با تمام این تفاسیر و در جهت تقویت وجه ی دموکراتیک نظام باید در انتخابات دوم اسفند با تمام قوا به صحنه آمده و صرفنظر از رنگ و نژاد و هر سلیقه ای، همه برای حفظ مصالح کشور حضور پررنگی را تجربه کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار