اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا صمیمانه تشکر کردند.
شوشان: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با تشکر صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

متن سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم.

بنده میخواهم صمیمانه تشکر کنم از پزشکان و پرستاران و مجموعه‌ دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه‌ با این بیماری‌ای که اخیراً در کشور به‌وجود آمده.همچنین تشکر کنم از وزارت بهداشت و درمان و مجموعه‌ همکاران آقای وزیر بهداشت در این مجموعه به خاطر تلاشهایی که میکنند و زحمتی که میکشند.من برنامه‌ امروز را فقط ترتیب دادم برای همین که این تشکر را بکنم در حضور آقای دکتر مرندی رئیس محترم فرهنگستان علوم پزشکی. دوست داشتم که این تشکر قلبی خودم را به همه‌ برادران و خواهران محترم پزشک و پرستار و کادرهای درمانی عرض بکنم. ان‌شاءالله که موفق باشید. کارتان بسیار با ارزش است. هم ارزش جامعه‌ پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا میبرد که برده، هم مهمتر از این، ثواب الهی است که خدای متعال قطعاً به شما اجر خواهد داد و ثوب خواهد داد و امیدواریم که ان‌شاءالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود و ان‌شاءالله زودتر کلک این ویروس منحوس گرفته بشود ان‌شاءالله. ان‌شاءالله همه‌تان موفق باشید.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار