شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت: پیامبر اسلام مقدس بودی ولیکن مقدس ماب نبود یعنی ادا و اطوار مقدس وار در نمی آورد.
پیامبر در چند چیز مثل افراد بسیار عادی بود مثلا در راه رفتن، نشستن، غذا خوردن و ظاهر شدن ، یعنی به گونه ای که با دیگران ممیز و شاخص نشود و هرگز برای خود شان اجتماعی و یا حقوقی بیشتر از دیگران قائل نبود ابوتراب علیه السلام و  الرحمه نیز همین سیره را داشت که پیامبر اسلام آن را پیروی می کرد.

تنها دست پاکی و پرهیزکاری از گناهان مشخص ملاک تقدس نیست بلکه بدترین گناهان یک انسان مسلمان  مقدس مابی، شأن طلبی و امتیازخواهی های ریز و درشت اجتماعی و بویژه کینه ورزی است.

شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت : کفار، یهود و مشرکین هرگز تقدس پیامبر و علی را نشانه نمی گرفتند چون می دانستند این بزرگواران در این زمینه ادعا و تمسک جویی خاصی را ندارند.

اما متاسفانه امروز، می بینیم که افراد ضدانقلاب، سکولار ، لائیک  و حتی اشخاص بی سر و ته روشنفکرماب که سواد نم کشیده ای دارند تقدس جمهوری اسلامی و ماهیت رهبران و پیروان واقعی آن را زیر سوال می برند و دوست دارند ما را به جهل و تزویر که شده دروغگو ، ریاکار و دزد معرفی کنند . این مسأله بخاطر آن است که ما هنوز به سیره کامل  پیامبر (ص) و علی(ع)  عمل نمی کنیم و در نظام جمهوری اسلامی افراد ریاکار و دزدی  را نفوذ دادیم که صرفا کارشان تبلیغ آقایی و تقدس ما باشد.

اکنون عده ای در نظام جمهوری اسلامی با شعار پاکدستی، ساده زیستی، خاکساری و خدمت به مردم خودشان را وارث اصلی انقلاب نشان می دهند ولی در اصل این حرکات را برای کسب جایگاه رفیع تر و یا منزوی کردن رقیب خود انجام می دهند .
اینجاست که مشاهده می کنیم که چرا ، مفاسد در جمهوری اسلامی از بین نمی رود و براحتی در مقابله با دشمنان مجبور می شویم هزینه ها سنگین بپردازیم زیرا، خود مبتلاء به اخلاق های بد مقدس مابی نیل بر شأن خواهی و حسادت هستیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار