اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز گفت: تا زمانی که ارتباطات مردم بین شهرها وجود دارد، زنجیره شیوع کروناویروس نیز قطع نخواهد شد.
محمدرضا ایزدی اظهار کرد: کروناویروس موضوعی زنجیره‌ای است و اگر زنجیره انتقال کرونا قطع نشود، نه تنها شیوع این ویروس توقف نخواهد داشت بلکه بسیار فراگیر خواهد شد.

وی افزود: بنابراین تا زمانی که ارتباطات مردم بین شهرها وجود دارد، زنجیره شیوع کروناویروس نیز قطع نخواهد شد.

ایزدی تصریح کرد: دو هفته پیش در قالب مصاحبه‌ای بیان کردم که باید از ورود مهمانان نوروزی جلوگیری شود. این صحبت به مزاج برخی خوش نیامد اما اکنون مشخص شده تا زمانی که زنجیره کروناویروس قطع نشود، آمار مبتلایان به این ویروس روزانه افزایش می‌یابد و تلفات و مرگ و میر نیز بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کروناویروس در استان‌های دیگر، باید پیش از این محدودیت رفت و آمدهای درون استانی و شهری اعمال می‌شد.

ایزدی گفت: درست است که جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی به شهر یا استان بد است اما اگر به محتوای این تصمیم فکر شود همه متوجه خواهند شد که تصمیم برای سلامتی هموطنان و شهروندان اتخاذ شده است.

ایزدی با اشاره به نامه درخواست شهردار اهواز به استاندار خوزستان برای بر عدم پذیرش مهمانان نوروزی اظهار کرد: زمانی که می‌گوییم مهمان نوروزی نمی‌پذیریم به معنی این است که همشهریان نیز نباید به خارج از شهر یا استان سفر کنند. پیرو این نامه سه نفر از اعضای اعضای شورای شهر اهواز نیز در قالب مصاحبه خواستار عدم پذیرش مهمان نوروزی شدند.

وی در خصوص ضدعفونی شهر توسط نیروهای آتش‌نشانی اهواز، بیان کرد: ضدعفونی شهر باید توسط اکیپ‌های بهداشتی انجام شود اما شهرداری در این زمینه اقدام کرده است. همچنین در حال حاضر شاهد کمبود ماسک و دستکش هستیم که در این شرایط این تجهیزات برای کسانی که با کرونا مقابله می‌کنند باید به وفور وجود داشته باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار