اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: با توجه به نیاز جامعه به ماسک، برنامه‌ریزی شده تا این نیاز از طریق کارگاه‌های خیاطی سپاه تهیه شود.
شوشان: سردار حسن شاهوارپور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو جلسه مشترکی که بین سپاه ولی‌عصر خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان و نحوه همیاری و همکاری بسیج مطرح شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در این راستا انجام «غربالگری افراد» است که بهداشت و درمان اعلام کردند که مردم با ورود به این سامانه و مشارکت در آن یکی از اولویت‌ها است که بسیج باید کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: در این راستا ما درخواست کردیم که در شهرستان‌ها همه پایگاه‌های بسیج کمک کنند تا به این ترتیب غربالگری و تشخیص بیمار بیماری از ابتدا تشخیص و مهار شود.

سردار شاهوار پور تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای مورد نیاز بحث «تهیه ماسک» است که ما کارگاه‌های خیاطی در شهرستان‌های مختلف داریم و بنا شد این کارگاه‌ها فعال شوند، ماسکی که نیاز مردم است توسط آنها تهیه شود و در داروخانه‌ها توزیع شود.

وی گفت: در حوزه «درمان» نیز کارهایی در زمینه قرنطینه افراد در صورت نیاز آماده ارائه خدمات هستیم و امید می‌رود مانند فلج اطفال با مشارکت مردم و ورود بسیج این ویروس با کمترین هزینه جانی و مالی ریشه‌کن شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار