شوشان - زیبا چشمه پور:
می شود کرونا هم فرصتی باشد تا از این طریق مسئولان ذیربط و همچنین اولیاء تعلیم و تربیت دست به دست هم داده و به فرصت سازی بپپردازند.
می توان با توجه به اطلاعات مربوط به پیشینه ی فرهنگی و اجتماعی هر قومیتی به تولید محتواهای آموزشی برای کودکان و حتی بزرگسالان پرداخت.
با زنده کردن قصه ها و بازی های قدیمی و به اشتراک گذاشتن آنها در فضای مجازی، کودکان را به سفیرانی تبدیل کرد که دیگر از ماندن در خانه شکوه و شکایت نمی کنند. چراکه آنها خود را حافظ و نگهدار جامعه ی خود می دانند و با توجه به تفاوت های فرهنگی و زبانی که میان آنها وجود دارد یک صدا فریاد می زنند ما سرنوشتی مشترک داریم پس در خانه بمان #خلیک_بلبیت
و چقدر زیبا کمپینِ #خلیک_بلبیت همان در خانه بمان شکل گرفته که تا در آنجا شاهد دیدن کوچک مردان و زنانی باشیم که با صدای کودکانه ی خود همه را به ماندن در خانه تشویق می کنند.
و چه زیباتر کودکانی چون "بردیا باقری" و هزاران بردیاهای دیگری نیز که خود را متعلق به این کمپین دانسته و در آن پیامِ در خانه بمان می دهند.
و در آخر صحبت خود نیز برای همراهی با شروع کنندگان این کمپین سعی می کنند به تکرار نام کمپین #خلیک_بلبیت (درخانه بمان ) بپردازد چرا که او می داند این صحبت سرنوست مشترک ماست که بهم گره خورده است پس در خانه بمانیم فارق از هر تفاوتی که داریم در خانه بمان، #خلیک_بلبیت .
ما همه سرنوست مشترک داریم.