اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص اعلام رتبه نخست ابتلا به کرونا نسبت به جمعیت در خرمشهر، با ذکر چند نکته توضیحاتی ارائه داد.
دکتر شکرالله سلمان‌زاده در خصوص اعلام رتبه نخست ابتلا به کرونا نسبت به جمعیت در خرمشهر، توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد:

"نخست اینکه دلیل این موضوع در وهله‌ نخست مربوط به بیماریابی دقیق و نمونه‌گیری به موقع از تمام افراد مشکوک است که این امر باعث می‌شود شناسایی موارد مثبت افزایش پیدا کند.

دوم اینکه روش صحیح نمونه‌گیری از موارد مشکوک است که در اعلام نتیجه آزمایشات بسیار مهم است بنابراین سعی شده این کار به روش کاملا علمی انجام شود تا خطایی در نتیجه آزمایشات صورت نگیرد.

سوم اینکه شهرهای آبادان و خرمشهر با توجه به شرایط ویژه مثل وجود بنادر تجاری، صنایع بزرگ، راه آهن، فرودگاه و حجم بالای حضور مهندسین، کارکنان غیربومی و خارجی که به منطقه تردد می‌کنند را نباید با خیلی از شهرهای استان که به هیچ وجه شرایط مشابهی با شهرهای بزرگ آبادان و خرمشهر ندارند، مقایسه کرد و این مقایسه، اصولا صحیح نیست.

چهارم اینکه آنچه در نهایت بر تعداد مبتلایان موثر است همکاری مردم عزیز و رعایت توصیه‌ها به ویژه ماندن در منزل و همچنین همت بیشتر مسئولین در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

کلام آخر اینکه همانگونه که این دانشکده قبلا به شهروندان قول داده بود، تلاش دارد آمار دقیق را به طور شفاف و بدون پنهان‌کاری به اطلاع مردم عزیز منطقه برساند."
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار