اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
شوشان - شاپور زندی :
پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور که برداشتی نادرست از واژه ی پیشنهادی سازمان جهانی بهداشت بود و موجب واکنش انتقادی از سوی روان شناسان و جامعه شناسان گردید و اخیرا نیز who به همین نکته اشارت وبرداشتِ اشتباهِ کاربران حوزه ی بهداشت و امنیت را یاد آوری نمود.

اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی(جسمانی ) و نه اجتماعی و  کسب نتیجه ی نسبتا مطلوب در مدیریت کرونا و نه مهار آن ، موجب مدیریت بهتر این بیماری نوپدید گشته ودیروز وزیر بهداشت از اجرای بخش دوم طرح فاصله گذاری جسمانیِ فردی با نام فاصله گذاری هوشمند گفت.

این نام برای بخش دوم طرح نیز اشکال دارد.

نام گذاری پدیده ها و عناصر ، محتوا و شکل آن عنصر و پدیده را به مخاطب القاء می کند ونشان از فهم و دانش واضعان و عاملانِ آن پدیده دارد که این خود در حوزه خلاقیت در مدیریت و از ویژگی های شخصیتی افرادآفرینشگری است که همواره و بنا به الزام وضرورت زندگی بشر می آفرینند و مانا می شود.

فاصله گذاری هوشمند برای هدفِ کاری که در نظر و گفته ی وزیر بهداشت نهفته است نامی بی ارتباط  و باید بجای هوشمند ، واژه ی هدفمند به کار گرفته شود.

دقت در جزئیات و هدفهای رفتاریِ طرح ، نشان میدهد که این طرح هدفدار و برای برخی امور و کارهایی است که به روان کردن گردش کار مملکت و کشور کمک خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار