شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
شوشان: مدافع استقلال خوزستان گفت: با پای مصدوم بازی می‌کردم اما چه کسی قدر می‌داند و کسی اکنون که مصدوم هستم سراغم را نمی‌گیرد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با فارس، در مورد مصدومیتش گفت: خدا را شکر عمل جراحی خوبی را انجام دادم، یک ماه و نیم طول درمانم زمان می‌برد و انشاء‌اله بعد از آن بتوانم در خدمت تیم باشم.وی در مورد اینکه گفته می‌شود از ابتدای فصل مصدومیت داشته و اگر همان زمان رسیدگی می‌کرد دچار پارگی عضله نمی‌شد، اظهار داشت: متأسفانه کسی قدر نمی‌داند، با پایی که دچار مصدومیت بود با تمام توان بازی می‌کردم و وقتی دکتر پایم را دید به من اعلام کرد چطور با این شرایط فوتبال بازی می‌کردی؟!

او گفت به خاطر شرایط فیزیکی‌ام بوده است، همه من را به تعصب می‌شناسند و حتی اگر پایم قطع می‌شد نیز بازی می‌کردم اما متأسفانه قدر نمی‌دانند.

کعبی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان استقلال خوزستان جویای حال او نشدند، عنوان کرد: کاری به آنها ندارم، شما ببینید یک بازیکن دسته یک ناخن دستش کنده می‌شود تمام روزنامه‌ها این موضوع را اعلام می‌کنند شاید به خاطر اینکه ما از شهرستان آمده‌ایم هیچ‌کس سراغی نمی‌گیرد. کعبی در مورد اینکه برخی هواداران علیه تیمشان شعار می‌دهند، اظهار داشت: آنها هواداران استقلال خوزستان نیستند، بیشترشان طرفداران استقلال اهواز هستند و برخی افراد می‌آیند مردم را سیاه می‌کنند و با شیر کردن آنها باعث می‌شوند علیه تیم شعار دهند، آدمی که فوتبالی باشد در خانه می‌نشیند و از تلویزیون بازی را می‌بیند. چرا که آنها می‌گویند وقتی به ورزشگاه می‌آیند عده‌ای مزاحمت ایجاد می‌کنند و فقط فحش می‌دهند. این افراد برخی را سیاه می‌کنند و باعث می‌شوند به بازیکنان و کادر فنی بی‌احترامی کنند، بازیکنان ما همه افرادی هستند که سالها زحمت کشیده‌اند، عبداله ویسی فردی است که نتایج بسیار خوبی گرفته و همه او را دوست دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار