اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) گفت: روحانیت همواره در سخت‌ترین بحران‌ها جان فدای ملت بوده و در سنگر مقابله با کرونا نیز برای خدمت به مردم تا آخر ایستاده است.
شوشان: حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار روز دوشنبه با اشاره به آخرین اقدامات قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: قرارگاه معنویت و سلامت از هفته‌های گذشته در سراسر کشور تشکیل و فعالیت این قرارگاه در خوزستان از ۲۷ اسفند آغاز شد.

وی افزود: پیش از تشکیل این قرارگاه نیز ۵۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا پای کار بودند اما با تشکیل قرارگاه معنویت، سازماندهی بهتری صورت گرفت و خدمات‌رسانی با مدیریت بهتر، افزایش پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) ادامه داد: ارتقای معنویت و سلامت روحی و روانی شهروندان از رسالت‌های اصلی این قرارگاه است؛ همان گونه که باید از نظر جسمانی سلامت افراد در نظر گرفته شود، سلامت مسایل روحی و روانی نیز از اقدامات مهم و موثر برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی افزود: این قرارگاه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، طلاب حوزه علمیه و جمعی از گروه‌های فرهنگی تشکیل و تاکنون خدمات ارزنده ای را در زمینه تقویت روح و روان شهروندان در این روزهای سخت ارایه داده‌اند.

حجت الاسلام رستگار گفت: باتوجه به اینکه شرایط برای حضور فیزیکی افراد فراهم نیست، کانال فضای مجازی به نام آینه جان خوزستان راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند مطالب آموزنده‌ای از این کانال دریافت کنند؛ روزانه به ۶ نفر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در بحث غسل و تدفین فوت شدگان که از دغدغه‌های اصلی مردم بود ۵۸ طلبه در خوزستان برای این امر مامور شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) و فرمانده قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی از دیگر خدماتی است که توسط قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان ارایه می شود.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر (۹ دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار