اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این مساله هشداری برای ما است و باوجود سیر نزولی بیماری در جنوب غرب خوزستان، باید هوشیار باشیم.
دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: با وجود اینکه در روزهای اخیر در جنوب غرب خوزستان شاهد سیر نزولی موارد ابتلا به ویژه در خرمشهر بوده‌ایم اما بیماری همچنان در جامعه وجود دارد.

وی افزود: در روزهای اخیر در برخی شهرستان‌های خوزستان به علت عدم رعایت موازین فاصله‌گذاری یا حضور افراد بیمار در جامعه، شاهد پیک ناگهانی بیماری بوده‌ایم. این مساله هشداری برای ما است و با وجود سیر نزولی بیماری در جنوب غرب خوزستان، باید هوشیار باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همچنان توصیه اصلی ما در خانه ماندن است و در صورت خروج ضروری، باید حتما فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی که بارها آموزش و اطلاع‌رسانی شده، رعایت شود.

وی تاکید کرد: اصناف نیز امکان فاصله‌گذاری و مواد ضدعفونی را برای مراجعین خود مهیا کنند و از تجمع مراجعین به اصناف پرهیز شود. در ادارات نیز باید فاصله‌گذاری رعایت و با دادن نوبت یا هر روش دیگر، فاصله‌گذاری بین کارمندان و همچنین مراجعین رعایت شود تا از انتقال بیماری جلوگیری شود و سیر نزولی موارد بیماری ادامه یابد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار