اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
رئیس پلیس راهور خوزستان از بازگشایی کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان از ۶ اردیبهشت ماه خبر داد.
سرهنگ منصور جمشیدی اعلام کرد: کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی، سراسر استان با آمادگی کامل از ۶ اردیبهشت با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: با اجرای دقیق مصوبات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ شرایط زیر اقدام می شود.

 ۱- رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز پلاک الزامی بوده و باید توسط مراجعین رعایت شود.

۲- مراجعه کنندگان باید در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.

۳- افرادی که ضرورتی و عجله ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

۴- کلیه مراجعه کنندگان موظف اند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند.

۵- برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرف و در راستای اجرای طرح گذاری، فضای مقابل باجه ها با استفاده از خط کشی و با فاصله یک متری جداسازی شوند.

۶- صرفا خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند.

۷- مراجعه کنندگان موظفند، در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند. (مانند خودکار)

۸- مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه های آنها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه ها اقدام کنند.

۹- مراجعه کنندگان هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos باید از تماس مستقیم با دکمه ها اجتناب کرده و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

۱۰- نشستن در صندلی های انتظار با رعایت فاصله های مشخص باشد."
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار