اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از تیم‌های آقایان و بانوان استان که مجوز حضور در لیگ برتر هندبال کشور را به دست آوردند، حمایت مالی می‌شود تا با شرایط بهتری در لیگ برتر شرکت کنند.
افشین حیدری اظهارکرد: طی جلسه شب گذشته (شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه) با استاندار خوزستان، مقرر شد، هزینه‌های دو تیم خوزستانی که مجوز حضور در لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان کشور را به دست آورده‌اند، تامین شود و از آن‌ها برای حضوری موفق حمایت کنیم.

وی بیان کرد: مبالغی برای حمایت از این دو تیم در نظر گرفته شده است تا دو تیم خوزستانی با شرایط بهتر و دغدغه کمتر در لیگ برتر شرکت کنند و بتوانند از نام هندبال خوزستان دفاع کنند. البته این تیم‌ها باید به دنبال جذب اسپانسر نیز باشند تا قوی بسته شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد از تیم خصوصی اهورای بهبهان که در لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد، حمایت شود تا این تیم نیز با شرایط بهتری نسبت به فصل‌های گذشته در لیگ حضور پیدا کند.

به گزارش ایسنا، دو تیم از شهرستان بهبهان با موفقیت در لیگ یک هندبال کشور، جواز حضور در لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان کشور را به دست آورده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار