اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با وارد مدار شدن ترانس سوم پست آتش نشانی مشکل تامین برق متقاضیان جدید در مرکز شهر اهواز برطرف و برق این منطقه پایدار شد.

شوشان: محمود دشت بزرگ اظهار کرد: ترانس سوم پست آتش نشانی ۳۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و علاوه بر تامین برق مشترکان جدید باعث کاهش خاموشی ها در مرکز شهر اهواز که یکی از نقاط پرمصرف این شهر است خواهد شد.

وی افزود: با وارد مدار شدن ترانس سوم پست آتش نشانی مشکل تامین برق متقاضیان جدید در مرکز شهر اهواز برطرف و برق این منطقه پایدار شد.

دشت بزرگ با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه ۱۰۵ میلیارد ریال است، افزود: در تلاش هستیم تا با وارد مدار کردن پست های جدید و ظرفیت سازی جدید، قابلیت مانور در شبکه فوق توزیع در کلانشهر اهواز را افزایش دهیم و خاموشی های ناخواسته را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: برای تامین بار شبکه برق در اهواز که بسیار بالا و بیشتر ایام سال گرم است نیاز به ظرفیت سازی جدید در شبکه احساس می شود اما در این راه با محدودیت هایی از جمله تخصیص ندادن زمین مورد نیاز و وجود معارضین رو به رو هستیم.

وی با بیان اینکه برق، زیرساخت همه فعالیت ها است و بدون برق زندگی مدرن معنایی ندارد، عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که مشکل تامین زمین در مناطق پرمصرف اهواز و دیگر نقاط استان برطرف شود تا بتوانیم بدون وقفه کار توسعه شبکه را ادامه دهیم.

دشت بزرگ خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ورود به تابستان ۹۹ اندیشیده شده است و با ظرفیت سازی و آماده سازی شبکه در طول ماه های گذشته و مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان، مشکلی در تامین برق پایدار نخواهیم داشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار