شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
شورای شهر از تبعیض بین اعضا بپرهیزد/ رعایت انتخاب در کمیسیون‌های شورا
شوشان: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شورای شهر باید از تبعیض بین اعضا بپرهیزد و ادای حقوق اعضا به خوبی انجام شود.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در اولین نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: در ادوار گذشته شورای شهر اهواز مشکلاتی داشت و مجموعه، متناسب با جایگاه اعضا نبود، اما در این دوره مجموعه اعضا صلاحیت خود را عرضه کردند.وی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که یک مجموعه قابل قبول و مورد تأیید عهده‌دار مسئولیت سنگین شورای شهر اهواز شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در انتخاب اعضای شورا هیچ زوری در کار نبوده و مردم با آزادی و آرامش کامل رأی خود را به صندوق انداختند، افزود: شما اعضای شورا برگزیده‌های مردم هستید، بنابراین باید به شایستگی در خدمت جامعه باشید.

وی ادامه داد: در این دوره، مجموعه شایسته‌ای انتخاب شده است و می‌توان نسبت به موفقیت و آینده شورا نظر مثبتی داشت و همچنین به این مجموعه اعتماد کرد.

موسوی‌جزایری افزود: در این مجموعه افراد متخصص بسیاری وجود دارد که باید به خوبی از وجود آن‌ها در جهت آبادانی شهر استفاده کرد.

وی اذعان داشت: در مجموعه شورای شهر باید طوری عمل کرد که کار‌ها را به افراد کاردان و شایسته سپرد تا به درستی اجرا شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انتخاب کمیسیون‌ها قدری خوب رعایت شد، ابراز کرد: انتظار می‌رود که کار‌ها به متخصصان امر در آن رشته واگذار شود.

وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شما اعضا باید این کار را عبادت تلقی کنید و برای خدا قدم بردارید در غیر این صورت هر انگیزه‌ای را از ذهن خود خارج کنید.

موسوی‌جزایری به اتحاد و همدلی بین اعضا اشاره کرد و افزود: شورای شهر باید از تبعیض بین اعضا بپرهیزد و ادای حقوق اعضا به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کار در شورای شهر و حوزه شهرداری بسیار دشوار است افزود: امیدوارم این امانت بزرگ را که به دوش گرفته‌اید به خوبی به صاحب اصلی آن یعنی امام عصر (عج) برسانید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان عنوان کرد: قطعاً با بردباری، وحدت و صمیمیت کار‌ها پیش می‌رود که تاکنون این طور بوده است؛ البته باید بیشتر به چشم بخورد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار