اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان خبر داد:
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: اگر روند ابتلا به کروناویروس در اهواز به همین شکل پیش برود، قطعا در آینده نزدیک ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قبلی، اعمال خواهد شد.

شوشان: رضا نجاتی با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در اهواز اظهار کرد: به دلیل افزایش بیماریابی و همچنین عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی شهروندان، شاهد افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در اهواز هستیم.

وی افزود: متاسفانه مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج می‌شوند و با وجود ممنوعیت برگزاری مراسمی مانند عروسی، این مراسم را در منازل برگزار می‌کنند. این در حالی است که مردم باید از خروج غیرضروری از منزل، دید و بازدید، حضور در پارک‌ها و گشتن بی‌مورد در پاساژها خودداری و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: اگر روند ابتلا به کروناویروس در اهواز به همین شکل پیش برود، قطعا در آینده نزدیک ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قبلی، هم برای اصناف و هم برای رفت و آمد مردم مجددا اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مردم برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان، به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه کنند و اصناف نیز پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت را رعایت کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار