اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
حدود ۵۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله روز دوشنبه با حضور مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.
شوشان: علی حسونی یکی از کارگران فضای سبز این شهرداری گفت: یکی از مشکلات ما در طول سال های گذشته پرداخت دیرهنگام حقوق است؛ این مطالبات همیشه با تاخیر چند ماهه پرداخت میشود.

وی ادامه داد: هنوز حقوق اسفند پارسال و فروردین گذشته را دریافت نکردیم ضمن آنکه سنوات سال ۹۸ نیز تسویه نشده است.

حسونی افزود: حقوق کارگران رقم ناچیزی است که تاخیر در پرداخت آن در پایان هر ماه مشکلات اقتصادی خانواده‌های این قشر محروم را تشدید کرده است.

این کارگران در زمستان پارسال نیز چند مرتبه برای رسیدگی به مشکلاتشان مقابل ساختمان استانداری خوزستان حاضر شده بودند. شهردار کوت عبدالله پیش از این درخصوص مشکلات کارگران فضای سبز گفته بود:  یکی از خواسته‌های کارگران تسویه حساب توسط پیمانکار است؛ پیمانکار این تسویه حساب را ارایه می‌دهد اما اگر هم از این اقدام خودداری کرد کارگران می‌توانند با مراجعه به اداره کار از این پیمانکار شکایت کنند.

نواب حاجیان سعید افزود: شهرداری کوت عبدالله مانند سایر شهرداری ها دارای مشکلات مالی است؛ در سایر شهرداری‌ها نیز حقوق کارگران با کمی تاخیر پرداخت می‌شود. به کارگران اطمینان خاطر میدهیم که این حقوق‌ها پرداخت میشود و از این بابت نگرانی نداشته باشند. وی ادامه داد: باید توجه کرد که شهرداری کوت عبدالله مانند شهرداری سایر شهرها درآمدزا نیست.

شهردای کوت‌عبدالله دارای ۲۷۰ کارگر فضای سبز است.

کوت عبدالله در زمستان سال ۹۱ با ایجاد شهرستان کارون از شهرستان اهواز جدا شد و به عنوان مرکز این شهرستان قرار گرفت که از ادغام مناطق کوت عبدالله، ا
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار