شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در ۵ دوره به صورت مجازی آغاز شدند و به زودی به سایر رشته ها تعمیم داده می‌شوند.
منصور زنگنه‌منش اظهار کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، به این نتیجه رسیدیم که آموزش‌های خود را تعطیل نکنیم بلکه روش آموزش را تغییر و به صورت مجازی ادامه دهیم.

وی افزود: اکنون ۵ دوره را به صورت مجازی و در قالب دوره‌های مهارت آموزی ویژه برگزار می‌کنیم. در حال حاضر در شهرستان اندیمشک آموزش حدود ۵ حرفه را به صورت مجازی کرده‌ایم. این دوره‌ها شامل؛ طراحی لوگو، سازنده وسایل تزئینی رزین، عکاسی با موبایل، دوزنده لباس مبل و بافنده فرش برجسته است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره‌کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: آموزش مجازی فعلا در این رشته‌ها به صورت آزمایشی ارائه می‌شود و بعد به سایر رشته‌ها تعمیم داده خواهد شد. در شرایط فعلی، امکان دارد درس‌های تئوری را به صورت مجازی برگزار کنیم و برای درس‌هایی که نیاز به کار عملی دارند، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، طی روزهای مشخص کارآموز در مرکز فنی و حرفه‌ای حضور پیدا می‌کند.

زنگنه‌منش در پایان گفت: مربیان با کارآموزان در بستر وب و از طریق پیام‌رسان‌ها در ارتباط هستند و تدریس خود را انجام می‌دهند. دوره‌ها فشرده و در ۲۰ تا ۳۰ ساعت برگزار می‌شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار