اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
اولین فستیوال مجازی فرهنگی ورزشی کارگری خوزستان زیر نظر انجمن کاراته استان برگزار می شود.
هومن خدری، رییس انجمن کاراته هیات ورزش های کارگری خوزستان اظهارکرد: باتوجه به این که رویدادهای ورزش به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعویق در آمده اند، انجمن کاراته کارگری استان نیز جهت ایجاد نشاط و انگیزه در میان ورزشکاران و کاهش تبعات ناشی از این بحران اجتماعی، تصمیم گرفت که با همکاری هیات ورزش کارگری خوزستان و حمایت ورزش صنعت آب و برق استان، اولین فستیوال مجازی فرهنگی ورزشی کارگری استان را برگزار کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری کلیه دستگاه ها در این طرح نوین، آثار اجتماعی این رویداد را در سطح استان خوزستان بالا ببریم.

رییس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: بخش ورزشی این فستیوال شامل کاتای دلخواه در سبک های کنترلی و آزاد، حرکات تخصصی شکم و پهلو، آمادگی جسمانی، حرکات نمایشی کاراته، شکستن اجسام سخت، ورزش های ابداعی در خانه، بازی های بومی و محلی و شطرنج آنلاین است.

وی با اشاره به بخش فرهنگی این مسابقات، عنوان کرد: این بخش نیز شامل نقاشی با موضوع ورزش، ایده و برنامه ورزشی در خانه و ... است.

وی با بیان این که شرکت برای عموم در این رقابت ها آزاد است، افزود: در پایان با اهدای حکم و مدال از نفرات برتر هر دو بخش آقایان و بانوان تجلیل خواهد شد. ضمن این که به نفرات اول، جوایز نقدی نیز تعلق می گیرد.

خدری گفت: شرکت‌کنندگان تا سی و یکم اردیبهشت ماه فرصت دارند، فیلم رقابت و آثار خود را به دبیرخانه فستیوال به آدرس Www.Hofasport.com ارسال کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار