اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
حدود ۴۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت‌عبدالله روز شنبه با حضور مقابل ساختمان استانداری خوزستان برای دومین هفته متوالی پرداخت مطالبات خود را خواستار شدند.
کریم باوی یکی از این کارگران گفت: از شنبه هفته گذشته برای دریافت مطالبات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان حاضر می شویم اما تاکنون هیچ مسئولی پاسخگو نبوده است.

وی ادامه داد: حقوق اسفند و فروردین کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله پرداخت نشده است ضمن آنکه سنوات سال ۹۸ نیز دریافت نکرده ایم.

باوی یادآور شد: کارگران خواستار پرداخت حقوق به موقع هستند و پرداخت دیرهنگام این مطالبات آنها را دچار مشکل کرده است.

شهردار کوت عبدالله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا منابع درآمدی شهرداری کوت عبدالله همچون ارزش افزوده و عوارض ساخت و ساز کاهش یافته و این شهرداری با مشکل مالی مواجه است.

نواب حاجیان سعید افزود: مشکل مالی کم و بیش در تمام شهرداری ها وجود دارد و حقوق کارگران آنها نیز به عقب افتاده است به کارگران شهرداری کوت عبدالله گفته شده که ظرف ۱۰ روز آینده حقوق اسفندماه با آنها تسویه می شود.

شهردای کوت‌عبدالله دارای ۲۷۰ کارگر فضای سبز است.

کوت عبدالله در زمستان سال ۹۱ با ایجاد شهرستان کارون از شهرستان اهواز جدا شد و به عنوان مرکز این شهرستان قرار گرفت که از ادغام مناطق کوت عبدالله، استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌_۱، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد ایجاد شده است.

این کارگران در زمستان پارسال نیز چند مرتبه برای رسیدگی به مشکلاتشان مقابل ساختمان استانداری خوزستان حاضر شدند. 
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار