شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
یکی از علل تاسیس شبکه الاهواز مطلع کردن جهانیان از شیعی و ولایی بودن مردم اهواز است.

شوشان: نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: خوزستانی‌ها به دیدار حزب‌الله لبنان می‌روند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر، اظهار کرد: دشمنان در چند ماه اخیر شبکه‌هایی با هدف تزلزل پایه‌های اعتقادی مردم اهواز تشکیل داده و با ایجاد شبهات اعتقادی در زمینه ولایت درصدد است که در بین مردم ولایت‌مدار و خداجو رسوخ کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پایه و ستون اصلی خیمه نظام جمهوری اسلامی مسئله ولایت است شبکه‌های دشمن این موضوع را مدنظر قرار داده و از این طریق در بین مردم شبهه ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سه چهار ماه پیش شبکه‌ای با نام «الاحوازنا» تشکیل شد که جوانان ما را در زمینه مسائل اعتقادی، سیاسی و امنیتی تحریک می‌کرد و عمده تمرکز این شبکه بر روی مسئله ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه این شبکه جوانان اهوازی را به وهابی شدن دعوت می‌کرد، افزود: وقتی این شبکه را مشاهده کردیم بر خود احساس تکلیف کردیم که در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم و کلام حق را به گوش مردم دنیا برسانیم.

آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم پاسخ کوبنده‌ای به این شبکه منافق بدهیم در صدد تاسیس شبکه ماهواره‌ای به نام الاهواز شدیم.

وی افزود: در این شبکه از افراد فاضل و اساتیدی که به وطن و مسئله ولایت علاقه دارند استفاده کردیم و صدای آن‌ها از طریق ماهواره به گوش جهانیان می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: ما مراسمات مذهبی بسیاری داریم که دنیا از آن بی‌خبر است لذا یکی از برنامه‌های ما پخش مراسمات مذهبی و معنوی از شبکه الاهواز است.

وی گفت: به عنوان مثال ما در روز عید غدیر شاهد یک اجتماع 20 هزار نفری در منطقه لشکرآباد بودیم و یا در شهر بندرامام در طی یک مراسم مذهبی 50 هزار نفر حضور پیدا کردند. پس نیاز است که چنین مراسماتی به گوش جهانیان برسد تا خیال واهی نکنند که مردم اهواز وهابی و یا سنی مذهب هستند.

آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: وقتی حجاج خوزستانی به سفر معنوی حج مشرف می‌شدند از آن‌ها سوال پرسیده می‌شد که آیا مردم اهواز سنی شده‌اند؟ آنها نمی‌دانستند در اهواز چه خبر است و یکی از علل تاسیس شبکه الاهواز مطلع کردن جهانیان از شیعی و ولایی بودن مردم اهواز است.

وی هدف از سفر اخیر خود به لبنان را بازدید از شبکه‌های ماهواره‌ای المناء، الصراط، الاسیا و الایمان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه دروازه ورود ولایت لبنان است قصد سفر به لبنان را کردیم تا با شبکه‌های لبنانی که در زمینه مسائل اعتقادی و ولایی کار می‌کنند آشنا شویم و البته بتوانیم روابط متداولی ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان گفت: در دیداری که با سید حسن نصرالله داشتیم اعلام همه رقم همکاری را با ما داشتند همچنین مقرر شد که همه ساله در حدود 500، 600 نفر از مردم خوزستان برای ارتباط بیشتر با حزب‌الله به این کشور سفر کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار