اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بررسی گستردگی بیماری کرونا در استان خوزستان و اثربخشی دستورالعمل استانی جدید در مقابله با گسترش بیماری خبر داد.
دکتر علی احسان‌پور امروز ۲۳ اردیبهشت ماه گفت: از زمان شروع اپیدمی در خوزستان همکاران ما در حوزه معاونت بهداشت، بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۱ مورد مشاوره روان‌شناسی به مردم از طریق سامانه ۴۰۳۰ ارائه داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همکاران ما تاکنون علاوه بر پاسخگویی و رسیدگی به بیش از ۴۱۵۱ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۹۰، بیش از ۹۷ مورد مداخله سوگ برای بازماندگان افراد متوفی نیز ارائه داده‌اند.

احسان‌پور تصریح کرد: پیگیری فعال بیماران و کنترل دقیق مبتلایان به این ویروس، تلاش در جهت شناسایی افراد بدون علامت با افزایش ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیصی و تقویت ظرفیت‌های بهداشتی با هدف کنترل انتشار بیماری، از اهم اقدامات فعالانه دانشگاه است که طی چند روز گذشته به کانون فعالیت دانشگاه علوم پزشکی اهواز تبدیل شده است.

وی گفت: بر همین اساس امشب (۲۳ اردیبهشت ماه) جلسه دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا از ساعت ۲۲ در حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت بررسی کارشناسی گستردگی بیماری و اثربخشی دستورالعمل استانی جدید، تقویت راهکارهای کنترل بیماری و هماهنگی بین‌بخشی برگزار خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین وضعیت کووید- ۱۹ در خوزستان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه ۱۲۲ بیمار تشخیص قطعی پس از دریافت خدمات درمانی، بهبود یافتند و شمار بهبودیافتگان به ۳۸۹۶ مورد افزایش یافت.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۹۵ بیمار تشخیص قطعی در مراکز درمانی استان خوزستان تحت مراقبت‌های درمانی هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار