اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در صورتی که شهروندان در ساعت‌های پیک، الگوی مصرف را رعایت کنند، نه تنها شبکه برق و ترانس‌ها دچار مشکل نخواهند شد بلکه خاموشی نیز رخ نخواهد داد.
حسن کریمی در خصوص آخرین وضعیت مصرف برق در اهواز اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در اهواز، میزان مصرف برق رشد داشته است اما شرایط تولید به شکلی است که مشکلی در تامین برق مصرفی نداریم.

وی ادامه داد: هر چند از نظر تولید برق مشکلی نداریم اما از شهروندان اهوازی درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط دمایی که برق برای همشهریان بسیار اهمیت دارد، الگوی مصرف را رعایت کنند تا شاهد خاموشی در منطقه‌ای از اهواز نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و کشور، شهروندان نسبت به خاموش کردن لوازم پر مصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف اقدام کنند و توصیه‌های کارشناسان برق را به کار بگیرند.

کریمی گفت: یکی از مهمترین مسائل در رعایت الگوی مصرف این است که شهروندان کولرهای اضافه را در خانه‌های خود در دور دوم ساعت‌های پیک یا اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ خاموش و با تلاشگران صنعت برق در کلانشهر اهواز همکاری کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که مشترکان در مصرف برق از ظرفیت ترانسی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، تجاوز کنند گرمای هوا باعث آسیب دیدن این تجهیزات می‌شود و آسیب وارد شده به این تجهیزات باعث خاموشی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: در صورتی که شهروندان در ساعت‌های پیک، الگوی مصرف را رعایت کنند، نه تنها شبکه برق و ترانس‌ها دچار مشکل نخواهند شد بلکه خاموشی نیز رخ نخواهد داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار