اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش استان:
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که خیلی فشار آوردند تا مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان، برگزار نشود، گفت: فشار زیادی متحمل شدیم ولی بالاخره توانستیم این مجمع را در تاریخ در نظر گرفته شده، برگزار کنیم.
ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رئیس هیات کاراته خوزستان که امروز ۱۷ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خیلی فشار آوردند که این مجمع در این تاریخ برگزار نشود و فشار زیادی متحمل شدیم ولی بالاخره توانستیم، مجمع هیات کاراته استان را به سرانجام برسانیم. ما تمام ارکان و ساختار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان را درگیر کردیم تا این مجمع در تاریخ در نظر گرفته شده برگزار شود.

وی با بیان این‌که نگران این رشته هستیم که چرا باید در کاراته این همه فرصت سوخته شود، عنوان کرد: چرا باید به زحمت و نفس بیفتیم تا بتوانیم مجمع هیات را برگزار کنیم؟ کاراته خوزستان، ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد ولی متاسفانه سهم خوزستان از سبد مدال‌آوری در رقابت‌های مختلف از جمله آسیایی و جهانی ناچیز است، در حالی‌که ظرفیت استان بیش از این است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر هیات کاراته خوزستان طی یک برنامه حرکت می‌کرد یا در ادامه حرکت کند، با توجه به ظرفیت خوبی که در این رشته وجود دارد، ظرفیت رسیدن به جایگاه‌های بالاتر و کرسی‌های بین‌المللی و مجامع بین‌المللی را پس از پایان دوره چهار ساله رییس جدید هیات خواهد داشت. به هر حال اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از کاراته غفلت نخواهد کرد و از رئیس هیات نیز می‌خواهم برنامه چهار ساله داشته باشد تا این رشته در شرایط خوبی قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که کاراته به یک وضعیت مطلوب برسد و همه کمک کنند تا این رشته سر و سامان پیدا کند. در رشته‌هایی که سال‌ها پس از کاراته تاسیس شدند، مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی داریم ولی در کاراته‌ای که ریشه دارد و سابقه آن یک قرن است، متاسفانه وضعیت خوبی نداریم.

نصیری خاطرنشان کرد: ما را در بخش نظارت تنها نگذارید تا کاراته خوزستان را به ریل برگردانیم و یک کار ساختاری و بنیادی در کاراته استان انجام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار