اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
تعيين هفته محيط زيست (16 تا 22 خرداد) در تقويم ملي کشور ما يادآور اهميت و ضرورت توجه و اهتمام صنايع، سازمان ها، شرکت ها و آحاد جامعه به مفهوم محيط زيست و توسعه پايدار استو تأکيدي بر صيانت از ميراثي ارزشمند و بين نسلي که مطابق با قانون اساسي، هرگونه فعاليتي که به تخريب غيرقابل جبران آن منجر شود، ممنوع است.

در سال جاري تصميم سازان حوزه محيط زيست "جهت توليد- حفظ محيط زيست براي توسعه پايدار ايران" را به عنوان شعار اين هفته تعيين نموده اند که به نوعي مبحث " جهش کيفي توليد" مدنظر مقام معظم رهبري را تداعي نموده و اين واقعيت را گوشزد مي نمايد که دست اندرکاران امور توليد به صورت همزمان مؤظف به رعايت الزامات محيط زيستي نيز مي باشند.

شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب که همواره به شکلي ساختارمند رعايت استانداردهاي محيط زيستي را در دستور کار خود داشته است، بهبود مستمر در اين حوزه را از طريق اصلاح روش ها، پايبندي به مقررات، الزام به اجراي پيوست هاي محيط زيستي طرح ها، کاهش منابع انتشار آلاينده ها و ايجاد تنوع در روش هاي مديريت محيط زيستي دنبال مي کند.

درنظر گرفتن تمهيدات مؤثر براي کاهش آلودگي هوا، حرکت در راستاي توليد و توسعه پايدار، رعايت قوانين و مقررات مرتبط با سازمان حفاظت محيط زيست و تلاش همه جانبه براي دستيابي به جايگاه برتر صنعت سبز از مهمترين برنامه ها و اولويت هاي اين شرکت است.

اينجانب ضمن گراميداشت هفته محيط زيست، از اهتمام مجموعه کارکنان و مديران شاغل در ستاد و شرکت هاي بهره برداري نفت و گاز بويژه همکاران شاغل در بخش هاي مرتبط از جمله ايمني، بهداشت و محيط زيست که در خصوص کاهش آلايندگي ها، بهبود فرايندها و عمل به الزامات محيط زيست اهتمام و کوشش مستمر دارند، قدرداني نموده، توفيق و تعالي همگان را از خداوند سبحان آرزومندم.

احمد محمدی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار