اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
شوشان : دولت دوم آقای دکتر روحانی، حدود یک سال دیگر ادامه خواهد داشت و در این یک سال نیاز است که تمام نیروهایش با او هماهنگ باشند تا اگر دستاوردی دارد از آن محافظت کند و اگر کار نیمه تمامی مانده ،آن را به بهترین نحو به اتمام برساند.
در بعد داخلی و خارجی از نظر آسیب های کرونا،اقتصاد همراه باتورم کمرشکن و بی سابقه کنونی که همه متخصصان را به وحشت انداخته و چه بسا آسیب های اجتماعی محتمل پیش رو، همدلی بیشتر مردم و دولت را بایسته می کند، سزا نیست که با برخی رفتارهای مدیران ، هواداران دولت هر روز دلسردتر گردند. 
ملاحظه شده است که برخی ادارات، به خاطر تمایلات شخصی و یا معاملات مداخله گرانه قوا در یکدیگر، به جابجایی نیروها دست زده و در جهت خلاف خواسته های دولت عمل می کنند و نیروهای تحمیلی افراد را در بدنه ادارات جا می دهند تا اندک صباحی بیشتر بر کرسی های مدیریتی خودشان تکیه بدهند. نیروهایی که هرگز موافق و همراه دولت نبوده و هیچگاه در طی سال های گذشته اقدامی در جهت اثبات همراهی با سیاست های دولت از خود نشان نداده اند.
لازم است نیروهایی که برای دولت وقت گذاشته و طی سالیان پیش،زحمات اصلی را به دوش کشیده اند، در این سال پایانی ، در جهت شفاف کردن وجهه مدیرانی که برای حفظ صندلی خود،آرمان های اعلام شده دولت را فراموش کرده و دقیقا در جهت خلاف سیاست ها عمل می کنند،کوتاه نیایند. کمترین ثمره این کار این است که هزینه استمرارطلبی این مدیران به پای حامیان اصلی دولت نوشته نشود و هرچه بیشتر دوران مدیریت مساله دار آنان برای افکار عمومی شفاف تر گردد.
حتی در یک رویه غلط، اگر بناست مدیری پیش دستی کند تا نیروهایش را برای سمت های مختلف مدیریتی پیشنهاد دهد، بهتر است از او خواسته شود تا نیروهای همراه و هم دل با دولت،همچنین نیروی کارشناس را پیشنهاد کند نه نیروهای که هشت سال با تندترین الفاظ به  دولت حمله ور شدند،و به صورت علنی  مخالف رییس جمهور و اصلاحات بودند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به دولت دریغ نکردند.
لااقل حالا که به  آخر این  دولت نزدیک می شویم  شایسته است تا افراد شایسته و توانمندی  که برای این دولت هزینه داده اند و تلاشهای آنان برای نشستن ایشان بر کرسی مدیریت به ثمر نشست، در راس مدیریت ادارات استفاده شوند و مدیران میانی برگردند و نیم نگاهی هم به سمت خودی ها داشته باشند تا اگر هشت سال آینده از آن اصلاحات نباشد لااقل انگیزه و امیدی برای ادامه راه در دیگران زنده بماند. 

سازمان معلمان ایران، شعبه خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار