اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان خبر داد:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از رایگان شدن مراحل گازسوز کردن خودروهای عمومی در کارگاه‌های مجاز خبر داد.

نعمت‌الله نجفی اظهار کرد: دولت تصمیم گرفته هزینه گازسوز کردن همه خودروهای عمومی اعم از وانت‌بارها، تاکسی‌ها، ون‌ها و... را تامین کند.

وی افزود: بر اساس این تصمیم، هزینه گازسوز کردن بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو از سوی دولت تامین شده و صاحبان این خودروها می‌توانند به منظور گازسوز کردن رایگان خودروی خود، در سامانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ ثبت‌نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان تصریح کرد: صاحبان خودروهای عمومی در خوزستان می‌توانند پس از ثبت‌نام در این سامانه و احراز هویت پلاک، کارگاه مورد نظر را انتخاب و با مراجعه به کارگاه، خودروی خود را گازسوز کنند.

نجفی بیان کرد: همه مراحل دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، رایگان است و کارگاه‌های مجاز به هیچ عنوان حق مطالبه وجه را ندارند.

وی افزود: در شرایط عادی، هزینه گازسوز کردن هر خودرو حدود ۵.۵ تا ۶ میلیون تومان است و این تصمیم دولت برای گازسوز کردن خودروهای عمومی در شرایط اقتصادی فعلی می‌تواند برای صاحبان این خودروها، بسیار به صرفه باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار