اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
مدیرکل منابع طبیعی خوزستان خبر داد:
مدیرکل منابع طبیعی خوزستان با اشاره به مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های خائیز گفت: نیروهای عملیاتی همچنان در منطقه مستقر و در حال انجام عملیات پایش و خنک‌سازی هستند.
کوروش کیانی اظهار کرد: از صبح روز گذشته، ۱۶ تیر که بخشی از جنگل‌های کوه خائیز در محدوده خوزستان و در منطقه تنگ تکاب دچار حریق شده بود، حوالی ساعت ۱۸ با تلاش نیروهای حاضر در محل خاموش شد.

وی افزود: پس از مهار آتش در بخش خوزستان کوه خائیز، آتش‌سوزی در سمت استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داشت که با حضور نیروهای عملیاتی اداره‌کل منابع طبیعی خوزستان، آتش‌سوزی آن بخش نیز در حوالی ساعت یک بامداد امروز کاملا مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی خوزستان تصریح کرد: در صورتی که باد با سرعت در منطقه وزش داشته باشد و کنده‌ای به صورت کامل خاموش نشده باشد، احتمال اینکه آتش مجددا در خائیز شعله‌ور شود وجود دارد. نیروهای عملیاتی همچنان در منطقه مستقر و در حال انجام عملیات پایش و خنک‌سازی هستند تا مانع شعله‌ور شدن مجدد آتش در خائیز شوند.

وی گفت:  هنوز میزان خسارت‌های وارد شده به جنگل‌ها و مراتع خائیز در اثر این آتش‌سوزی بررسی نشده است زیرا نیروهای عملیاتی همچنان درگیر حریق هستند.

به گزارش ایسنا، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته از وقوع آتش‌سوزی در منطقه تنگ تکاب بهبهان در استان خوزستان و احتمال سرایت آتش به منطقه خائیز در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: نامه فوری و گزارش واقعه به آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان جهت دستور اقدام به موقع و اعزام امکانات، بالگرد، نیرو و تجهیزات مقابله با گسترش آتش ارسال شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار